• Tinman #2
    "nem akarja csaló ellenfeleken felhúzni magát"

    Egyetlen egy csaló ellenfél nem volt egyik Souls-ban sem. A Soulsokat pedig tipikusan nem egy fáradt nem után kell játszani, ahogy egy Cuphead vagy egy Hand of Fate 2 se alkalmas rá.

    "A From Software játékát tehát divat lett szeretni"

    Millió ismerősöm van, aki kifejezetten agyfaszt kap tőle, nem egy kritikus pedig darabokra szedte. A 3. rész pedig még szerintem is egy önismétlő, kiégő, kifáradó Bloodborne + DeS katyvasz. A Bloodborne-t pedig 30 perc után hagytam a fenébe, mert a kikapcsolhatatlan kromatikus aberráció és a súlyos frame pacing gondok kicsinálták az idegeim.

    "A harcrendszer kapcsán azonban sokkal fontosabb kiemelni az állóképesség középpontba állítását! A hack and slash-alapú játékokkal ellentétben ugyanis a Nioh-ban minden egyes támadásunk felemészt valamennyi energiát"

    Igen, ez a Souls-ban a stamina. Jól működik ott is, itt is, csak itt más a neve.

    "de PC-n elképesztően nehézre és irányíthatatlanra sikerült az egész"

    Tökéletesen irányítható controllerrel. Aki egy konzolos portot PC-n bill+egérrel akar használható szinten űzni, az csúnyán el van keveredve. Maga a stílus megköveteli a jobb reakcióidőt és a pontosabb mozdulatokat. Mivel ez nem egy FPS, így a bill+egér csúnya hátrányban van.

    "Lehet ugyanis különlegességnek nevezni, és különcködésből vagy felvágásból szupernek hívni azt, hogy csak a pálya néhány pontján menthetünk bizonyos oltároknál, de ez gyakorlatilag nemcsak idegesítő – pláne, ha nem találjuk meg őket –, hanem kellemetlen is akkor, ha 20-30 percnyi játékunk veszik el egy olyan csata elvesztése miatt, ami nem is a mi számlánkra írható, sokkal inkább a Team Ninja amatőr portja okolható miatta. Halál esetén ugyanis a játék az említett oltárnál támaszt fel minket, és ez nem lenne baj, ha csak el kéne szaladnunk a haláleset helyszínére, de mindemellett tapasztalati pontokat veszítünk, hovatovább az összes ellenfelet ugyanúgy le kell győznünk, mintha mi sem történt volna, de közben felszereléseink mégis megmaradnak."

    Dettó From játékok!

    Gyerekek! Szerintetek a szerző játszott a Souls részekkel, ha ezek a fenti dolgok neki furcsák? Erősen úgy látom, hogy nem.

    "Az újratermelődő ellenfelek egyébiránt gyakran pályák alatt, elhalálozás nélkül is megfigyelhetők, ami nemhogy idegesítő, hanem elképesztően ciki is így 2017-ben."

    Ezt erősítse meg valaki pls!

    "Ha ez a rendszer valakinek elnyeri a tetszését, az alighanem egy született mazochista!"

    Ez az ÖSSZES From játékban így volt! JÓ REGGELT!

    "Beállítási lehetőségeink például alig vannak, szinte csak azt határozhatjuk meg, hogy a teljesítményre vagy a megjelenésre helyezzük-e a hangsúlyt, de akármelyiket is választjuk, a végeredmény még egy erős konfiguráción sem képes azt a színvonalat biztosítani, mint amit év elején PS4-en láttunk."

    Viccnek jó volt. Egy normális gamer konfigon jobban, szebben is szalad, mint egy PS4-en. No meg ez:



    "Kezelőfelület, irányíthatóság"

    Tökéletesen és remekül irányítható controllerrel. Ehhez a játékhoz nem kell bill+egér támogatás, mert csak hátrányban lennél vele folyamatosan. A modderek egyébként már megoldották, ha valakinek erre van perverziója és egy amúgy is nehéz játékot szeretne még nehezebbé tenni.

    A Dark Souls Steam oldalán ez áll: "Microsoft Xbox Controller for Windows® (or equivalent) is strongly recommended."

    Ez sem véletlen. A gond inkább az, hogy a fenti egy sort a nyomorult Koei Tecmo nem volt képes odabiggyeszteni a Nioh Steam oldalára.

    "intelligencia, nehézség"

    Nekem meg pont azért panaszkodnak, hogy nem működik a "pull" úgy, mint a Souls-ban. Na most akkor ki nem mond igazat?

    "azonban a PC-s port súlyos hibái és hiányosságai"

    :-DDDD Mik is? Nincs bill + egér éééés ennyi. Hát gratulálok tényleg

    "manuális mentési rendszer"

    El vagy te keveredve csúnyán ebben az egészben.