• bundasjezus
    #88
    Az nem elvakultság, ha a 2 x 2 az nálam 4 és nem 3 vagy 5, ahogy te szeretnéd.

    "Évenkénti olajcsere, x km-enként gyertyacsere, a rengeteg mozgó és kopóalkatrész közül valamelyik mindig megadja magát. Lehet venni a méregdrága alkatrészeket, ez a tuti biznisz az autógyáraknak."
    Képzeld az elektromos autóban is van ablakmosó és hűtőfolyadék. Cserélni kell a téli-nyári gumikat. Ráadásul a gumik hamarabb elkopnak a nagyobb nyomatéknak köszönhetően. Elsőkerekes elektromos autóknál pedig a féltengelycsuklók fognak hullani szépen. Sőt, néha ki is kell porszívózni a kocsi belsejét, a külsejét meg le kell mosni. Gondolom nem esik majd le a gyűrű az ujjadról. Lehet itt versenyezni, hogy mit mennyire kell karbantartani, de aki igénytelen tulaj, annak mindegy, hogy elektromos autója vagy belsőégésű motoros autója van, mert mindkettő le fog rohadni alatta. Akinek problémát okoz a rendszeres, előre tervezhető olajcsere és a kopó alkatrészek cseréje, az járjon busszal, mert annak semmilyen gép nem való.

    Ezt a gyöngyszemet külön ki kell emelnem:
    "Lehet venni a méregdrága alkatrészeket, ez a tuti biznisz az autógyáraknak."
    Szerinted ugyanaz a gyártó, aki eddig "karbantartásigényes" belsőégésű motoros autókat gyártott és megszedte magát az alkatrészeken, az majd amikor elektromos autót kezd el gyártani, akkor hirtelen pálfordulással már nem akar meggazdagodni az alkatrészeken. Ezt te sem gondoltad komolyan, igaz?