• bunny
    #38
    Nagyon nem érted vagy nem akarod érteni a lényeget, esetleg csak kötekedsz mint más is. A Bp forgalmának 80%-át kitevő autósról van szó, aki melóba, gyerekért, boltba megy és az autó a nap nagyrészében dekkol valami parkolóhelyen. A többinek lesz még jóideig autója, viszont egyre drágább lesz a fentartása, így tényleg csak annak lesz akinek nem oldható meg máshogy. Vannak már ilyen országok, lásd svájc már évtizedek óta, legutóbb dániáról volt asszem cikk, milyen horror az autófentartás. Majd amikor azt mondják, a Hungárián belülre behajtás 5000Ft alkalmanként, a közösségi autóval meg ingyenes, rögtön nem fog érdekelni ki ült benne előtted.

    "Mi van pl., ha útközben lerobban? Azt se tudod rosszabb esetben, kit hívj, meddig kell várnod, stb. "
    Miről beszélsz? Ember, komolyan azt hiszen hogy azok az autók nem lesznek 7/24-es felügyeletre kötve? Előbb fogja tudni a diszpécser, hogy baj van mint te aki benne ülsz. Pontosan tudja majd hol vagy, ki vagy, ha gyorshajtasz, ha szabálytalankodsz és így tovább. Ha lerobbansz, küldenek másik járgányt izibe.

    Szakadjunk már el a suzuki swift-től, azt gondolná az ember az sg.hu-n egy kicsit tovább látnak az emberek, mint a Velvet olvasói :)