• wraithLord
    #10
    Láttad már a játékot videón? Lehet, hogy a képekből nem jön le, de ha játszik vele az ember, akkor látszik a játékon, hogy ez a szögletesség egy művészi fogás a dizájnerektől, és nem azért ilyen, mert valami alacsony poligonszámú régi szar motort használtak.

    Hogy a kompromisszumok (pénz, fejlesztők száma) miatt lett-e ilyen, vagy a készítők ilyenre akarták csinálni (ugyanis indie játék), az más kérdés - valószínűleg mindkettő.

    De szerintem tökéletesen érződik rajta, hogy egy korszerű motorral (Unity) készítettek elnagyolt, festményszerű grafikát. Olyasmi grafikája van, mint a Firewatchnak.
    Nem értem, mit lehet ilyenen ennyit rugózni...

    Nem tetszik? Oké, nyilván valaki az adott kor technológiájától elvárható maximális realisztikusságra adna maxot.
    De 15-20 évvel ezelőtt nem ilyen volt a játékok grafikája. Akkor mai szemmel alacsony textúrájú, bénán modellezett, alacsony poligonszámú 3D objektumok kergették egymást kezdetleges fizikával.