• molnibalage83
    #11
    Jaj...

    Nagyon ostoba a példa, mert az F-111 koncepció a '60-as évek technológiai szintjén volt és olyan AAM (AIM-54 rohadt nagy volt) és csapásmérő fegyverzet mennyiségnél, ami ma nem elvárás a PGM és kisebb légiharc rakéták miatt... Akkoriban a csapásmérő potenciált 4xMk84 és 12-24 Mk-82 jelenettete. Ma meg 2xGBU-31 vagy 8xSDB. Ennyi bír el az F-35 úgy, hogy a légellenállás növekmény 0.

    Ezen felül az F-111-ből olyan csapásmérő lett, hogy az USAF mai napig visszasírja hatótávolságát - F-15E közelében nincs low levben, bár erről leszoktak - és az EF-111 Raven-t is siratják, de nem telt rá. Azóta a US Navy látja el a SOJ feladatokat a légierőnek is, ami azóta is fricska a nagy USAF-nek..

    Az egy pillanatra sem zavajonr meg a koncentrálásban, hogy azóta az a legtöbb 4. gen gépnél megvan az, hogy csúcsavász is lehet és csapásmérő képessége is van. (A Hornet, Super Hornet és Gripen repteljesíménye ettől függetelnül nem királykategóriás, az Szu-27/30/35, F-15C/D és az EF terepe, nem meg a király F-22-é).

    Az F-15E CFT-vel és GE F110 hajtóművel az USAF F-15C/D repteljesítményével bír kb, CFT nélkül meg annál is jobbal. (Nemhivatalosan GE F110-zel megdöntötték a Streak Eagle emelkedési rekordjait szériagéppel, átalakítás nélkül...)

    Nagyon kérlek, hogy ne próbálj szakérteni ott, ahol láthatólag az alapok sincsenek meg...