Anthem - Sci-Fi RPG a Bioware-től
  • Daermon
    #938
    FB csoportban egyik srác összegezte a streamet:

    A következő patch (1.04) jövő héten jön, pontosan nem tudni még, hogy mikor. A teljes patch note előtte pár nappal lesz elérhető, jelenleg 13 oldalt tesz ki.

    Elysian chestek

    - a strongholdok végén lesznek elérhetők, miután a boss meghalt
    - egyedi, csak innen megszerezhető kozmetikai tárgyakat és gyártáshoz szükséges ember-eket tartalmazhat (ebből maximum 30-at)
    - duplikált tárgyak nem lesznek
    - kulcsot úgy lehet hozzá szerezni, hogy megcsinálunk egy specifikus napi küldetést
    - ha egy játékos kinyitja a ládát, az egész party kapni fog belőle lootot, egyszóval ha mind a 4 főnek van kulcsa, 4x-es lootot fogunk kapni
    - a kulcsok száma Fort Tarsisban fog látszani, a coin számláló mellett

    Forge fejlesztések

    - mostantól NINCS TÖLTŐ KÉPERNYŐ a forge betöltésénél
    - a Vaultban történő (tárgy) megsemmisítés mostantól majdnem egyből megtörténik
    - Fort Tarsisban bárhonnan elérhetjük úgy, mint az expedíció indító képernyőt
    - a javelin képernyőn eddig csak a fegyverek és a felszerelés volt kilistázva, mostantól viszont már a komponensek is láthatók lesznek
    - ezen lépések a kezdetét jelentik egy nagyobb dolognak
    - a tulajdonság összegző panel folyamatban van, igyekeznek a legjobbat kihozni belőle

    Loot

    - a stronghold bossok továbbra is egy garantált masterwork itemmel szolgálnak haláluk után, viszont mostantól ezen felül kaphatunk masterwork vagy legendary itemeket is (!!!)
    - növelték a stronghold és freeplay ládák jó loot esélyét

    Legendary küldetések

    - bekerülnek a legendary küldetések, amik a fő sztori küldetései, csak jóval nehezebb fokozaton
    - bekerüléskor 6 lesz elérhető, minden nap másik
    - minden küldetés végén találkozunk majd egy Apex ellenséggel, ami lehet Fury, Ursix, Titan, Luminary
    - Minden ellenfél Legendary minőségű lesz
    - a küldetések felvételéhez nem kell már beszélgetést folytatni az emberekkel Forst Tarsisban, mindig a térképen bukkannak majd fel.
    - az éppen aktív küldetést bármennyiszer végig vihetjük, nincs limit rajta
    - a küldetések végén kapunk egy plusz ládát, ami eddig nem volt
    - a sztori videók a küldetés elején és végén kikerültek ebben a módban, de a küldetés közben megmaradtak és nem lehet elnyomni őket, egyben tartva ezzel a csapatot

    Stronghold, quickplay és freeplay változások

    - Ha egy stronghold több, mint 2 perce elkezdődött, akkor már nem dobhat be oda minket a matchmaking (Tehát NINCS TÖBB ONLY MONITOR! )
    - Ez csak akkor él, ha új strongholdot indítunk, quick stronghold indítása esetén értelemszerűen nem
    - A Dominion kémtől elvették a láthatatlanság képességet így nem okoz több gondot (beragadt questek, eventek)
    - Ha egy quickplayből eltelt 15 perc, akkor már nem dobjat be oda minket a matchmaking, ezzel kiküszöbölték a folytonos bugos questbe való csatlakozást
    - Freeplayben az események helyszíne most már látszik majd a térképen
    - A titánok többé nem tűnnek el véletlenszerűen

    Egyéb változások, fejlesztések és javítások

    - elérhető a játékban az nvidia DLSS, az SLI-re még egyenlőre várni kell
    - teljesítmény növelést és optimizálást a szoksós módon most is kapunk, nyilván ez egy végtelen folyamat
    - bekerültek a FOV beállítások (Field of View), ez a beállítás csak PC-n elérhető, konzolon a teljesítmény érdekében nem lesz elérhető
    - a FoV beállítás lehetőségei: földi, közelített, pilóta, repülés, úszás
    - rengeteg köd falat kivettek a játékból, leginkább strongholdokból
    - bekerül több unvierzális komponens, például minden fegyver típushoz egy, de van olyan is, ami a shotgun sebzést erősíti és ha 7 sörét eltalálja az ellenfelet, akkor automatikusan mérget rak rá
    - több komponenst erősítettek
    - több Masterwork komponenst erősítettek
    - Interceptorral most már nem kell folyamatosan nyomkodni a közelharci sebzéshez a gombot, elég egyszerűen bent tartani azt, ultimate esetében ez nem érvényes
    - a repülési sebességet 20%-al növelték
    - a túlmelegedési időt csökkentettek 20%-al és emellett a lehűtési időt is csökkentették
    - javították azt a hibát, mikor valaki elkezd feléleszteni, de nem fejezi be és emiatt az újraéledési idő újra kezdődik
    - javították a hibát, mikor egyszer csak nem tudtál senkit feléleszteni és nem tudtál semmivel interakcióba lépni
    - javították az Armor hibát, de arra kértek, hogy ha még is előfordulna, akkor írjunk róla részletes bugjelentést
    - javították a hibát, amikor a térképről eltűntek a strongholdok/küldetések/contractok
    - növelték a Masterwork ember esélyét gyűjtögetés közben
    - javították a „Pilot dara error” hibát
    - az erősítőket (consumables) mostantól név és ritkaság alapján osztályozhatjuk
    - mikor a vízbe repülünk, a váltás gördülékenyebb lett

    Amikre számíthatunk a közeljövőben:

    - megoldás arra, mikor olyan javelinhez kapunk Legedary/Masterwork komponenseket, amit éppen nem használunk
    - Skálázási gondok megoldása
    - Új ellenfelek és a sztori folytatása
    - Jobb komunikációs lehetőségek (text chat, ping, markerek)
    - Tulajdonság képernyő
    - Achievement hibák javítása
    - Támogató (support) tárgyak masterwork verziója
    - SLI támogatás
    - A táska, tároló méretének növelése