Anthem - Sci-Fi RPG a Bioware-től
-
#447
Oh, hogy ez milyen jó ötlet. :-D Mármint Coin-ért felvenni Anthemező embereket Originre. :-D
Shyuri42, tegnap este még meglett a 30. pilot level, 400+-os item level, 10-es Alliance szinttel, adakozzatok Coint plz. :-D
Ma végre elkezdődhet az endgame mastercraft/legendary farm...
Az NPC-k sztorijai, amit küldetésről-küldetésre "elmesélnek" nekem nagyon bejöttek, tisztára KotOR feeling, csak nyilván itt nem companionokról van szó. De jó párszor hangosan nevetve magyaráztam Discordon srácoknak, hogy milyen sztorik vannak. :-D (Ők inkább az átugrós fajták)
Fegyverek... Interceptorral toltam az elején egy kis kezdeti Stormozás után (olyan 8.-18. szintig, elnézve az Interceptorom gearjét), aztán amikor haverok elkezdték tolni, visszatértem a Stormhoz, és... Mindkettőnél azt vettem észre, hogy (30. szintig Hard only-ban toltam) sima fegyvereket minimálisan használok melee/gear-rel (Interceptor) vagy csak Gearrel (Storm) szemben. Aztán 25. szinten dobott egy Mastercraftot, és azokat már megéri használni. Ugye Common-t a szintedhez kapsz, Uncommon +2, Rare +4, Epic +6, Mastercraft +15, Legendary +17 szint a saját szintedhez képest... Ez a +15 már annyi, hogy megéri használni. :-D Addig meg kb. a pre-order Legendary meg egy másik Epic volt nálam, amik Supply +% Luck képességet adtak, a jobb dropok reményében... A többire meg lehetőség szerint Q és E képesség idő csökkentés, dmg növelés, és nem is volt másra szükség. Ahogy számoltam, 396 a Mastercraft/Legendary nélkül a max item level.
Még talán Strongholdokban kell használni a Devastator snipert, ami iszonyat sebzést kitol már alacsony szinten is, de ennyi. :-s Ezen kicsit lehetne még balanszolni.
Storm és Interceptor után a Rangert próbáltam ki, de pár kör (hogy szintben legyenek a cuccok és utána mondjak véleményt róla) után mentem vissza, nagyon alulteljesít a másik kettőhöz képest. Colossusra leszek még kíváncsi.
Szóval Mastercraft fegyverek -> Ultrabrutálok.SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!Teljesen más lesz tőlük a játékstílus, ahogy harcolni kell. Ami egyrészt tök jó rendszer, másrészt, mivel minden random, idegörlő tud lenni szerintem.29-en kiesett egy Heavy Pistol (kb. 5% kellett volna 30-hoz, most farmolhatom újra), hover közben kap +200% dmg-et. Játékvégi bossba 15k-kat ver. 9 lőszer van a tárban... Marksman rifle? Hitnél 33% eséllyel lightning dmg-et tol ellenfélbe... Machine Pistol? Közelharcban kapsz 5mp-ig +110% dmg buffot minden fegyversebzésre. És ezek csak a jobbak, amik épp kiestek Hard modeban.
Strongholdból sokáig csak egy van, utolsó story küldetés után unlockolod a másik kettőt, de tekintve, hogy milyen gyorsan végig lehet menni, ez sztem nem probléma. Beragadó ajtóval én is találkoztam, jellemzően akkor van, amikor nem halad együtt a csapat, de a vége előtt pár mp-vel az utolsó is belép a zónába... A kapun kívül. Aztán jól kizáródik. Vagy az első kilép a zónából a belépés után. Az ajtó meg bezárul. :-) Szóval vannak még Softlockok a játékban bőven.
Még az utolsó mission előtt elértem 30-ot, és próbálgattam, de GM1/GM2-ben senki nem tolta a story missionöket, ami szomorú. :-D Mondjuk nem csodálom...SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!Utolsó story után az Agent küldetéseket újra lehet játszani nehezebb módban.
Codex/Journal entry can egy rahedli, ahogy SW:tOR-ban is volt, partira várakozás közben lesz mit olvasgatni. Havi küldetések 25/50/100 Mastercraft embert adnak, úgyhogy valahogy úgy érzem, hogy ebből rohadt nagy farmfest lesz a végére. :-D
Maga a világ amúgy nagyon bejön, ahogy a Freeplay mód is, a World Eventekkel. Egyedül az a necces, hogy ilyenkor is csak 4-en vagytok, azért érdekesebb lenne 8-16-xx játékossal, nyilván nehezebbé téve az ellenfeleket is. :-)
Utoljára szerkesztette: Maala, 2019.02.18. 12:55:19