A Red Orchestra sorozat készítőinek új realistic FPS-e
  • Solt
    #63
    Az optimalizációval nekem nincs bajom, vaj simán fut minden térképen fix 60 FPS-l, két CPU mag 30-40% körül, kettő 15-20% körül, és a maradék 4 szál is 5-10% körül. A GPU meg malmozik... szerintem a 4K fix 60 FPS is simán meglenne a 980Ti-l. Memory leak-t sem tapasztalok, igaz nekem 16GB rendszer memóriám van.

    Azokat a bugokat sem tapasztaltam amiket felsoroltál, pedig tegnap viszonylag sokat játszottam... talán egyszer volt olyan, hogy úgy éreztem én lőttem előbb de mégis én haltam meg. Amit furcsállok, hogy még egyszer sem volt "együttes" találatom... RO2-l sokszor előfordult, hogy reflexből pofán lőttük egymást és mentünk mindketten a levesbe. Itt úgy érzem az alapján dönt, hogy ki lőtt előbb... ugyanez érvényes gránát dobásra is. Bedobom közéjük a gránátot, lelőnek dobás közben vagy után, gránát robban, és semmi...

    A karakter animáció, elakadás tényleg vicc, ezen bőven lenne mit javítani. Az én kedvencem az, amikor teljesen véletlenszerűen rám dobja az SL-t... végre megszerezem a mesterlövész slotot, erre én leszek az SL, és ezzel ennyi is volt a messziről történő commander vadászatnak! :) Mondjuk emlékeim szerint már az előző résznél is beígérték, hogy a mesterlövész karaktert átdolgozzák, abból sem lett semmi.

    No meg lehet én megyek rossz szerverre, de alig valahol van bekapcsolva(?) a normális lövedék átütés... simán lehet bujkálni a vékony falak mögött is. Ennek és még pár alap dolognak alapértelmezettnek és nem kikapcsolhatónak kéne lennie... nem egy helyen találkoztam azzal is, hogy miután lelőnek, megmutatja honnan lőttek! Ne már... ezekkel egy ostoba lövöldévé degradálják, így is eléggé bazári lett az előző részekhez képest. Gondolom ezért is kerültek elő a gyökerek akiket említettél... mostanra mondjuk már alapnak kéne lennie, hogy a csapattárs lelövése esetén respawn! Ha nem is az első, de a második után...
    Utoljára szerkesztette: Solt, 2017.06.06. 15:46:07