• HyBrIDNyLA
    #17
    Vállalati (Enterprise) környezetben dolgoztam 9 évig. Az a véleményem, teljesen mindegy milyen disztro, ha valaki nem ért hozzá mindenhol ki fogja fizetni az árát, ha MS, ha open source. Tesztelés nélkül semmit sem raknak ki munkakörnyezetbe vállalati területen. A kéretlen upgrade dologgal tényleg egyet kell értenem, mert nálunk is volt ilyen, hogy nem tudott egy callcenteres dolgozni, mert elkezdett frissíteni a gépe és ez tényleg anyagilag mérhető kiesés, de a többihez érteni kell, ha termék, ha nem. Ezért van a support. Nálunk is, ha felmerült valami probléma és a user nem szólt, kérdés nélkül cselekedett és csinált valami baromságot, rá tudtuk húzni a lepedőt, hogy miért nem szólt. Szét tudtuk tenni a kezünket. Nem vagyok az MS pártján, olyan környezetben ahol a gépekkel termelnek, nincs helye az improvizációnak.
    Utoljára szerkesztette: HyBrIDNyLA, 2017.03.29. 17:42:04