• gforce9
    #5
    Gondolj már bele picit az életben való megjelenéséhez. Egy tabletet egy modern mami tud használni a konyhában szakácskönyvnek. Arra viszont nincs szüksége hogy ormótlan eszközt a fejére húzzon ahhoz, hogy este szórakozzon egy filmen. Tökmás dolog a kettő. Egyébként pedig a megvásárolt tabletek legalább fele a fiók mélyén rohad azóta is. Az új piacok megnyílása ellenére szűkül a tabletpiac. Az is átment a hype-on és annyi. Ott tudott megmaradni ahol volt értelme. A divatból tabletet használók tömege lemorzsolódott. A társadalmat meg lehet ideiglenesen bolondítani 1-1 marhasággal, de ha nem bizonyul általánosan hasznosnak, akkor hosszútávon halálra van ítélve. Az otthoni 3d kijelzők is hogy elterjedtek mi? :) (úgy értem az otthonokban valóban 3d-re használt kijelzők, nem pedig azt értem alatta, hogy megvette és azóta 3d filmet nem látott). A VR egy réteget biztosan meg fog fogni. Ez viszont általános marketingcélra nem alkalmas. Én arra a hsz-re ezért reagáltam úgy ahogy.
    Utoljára szerkesztette: gforce9, 2017.03.09. 22:00:59