Nioh
  • darkSectorxxx #65
    Újra összegezve....SZUBJEKTÍV VÉLEMÉNY

    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    A régi dolgok érvényesek.

    - a játék jó, játszatja magát szokás szerint
    - graf kellően jó (állítási lehetőség, vagy stabil felbontás, vagy stabil frém, illetve közép állás)
    - a menü rettenetesen zavaros nekem, sokszor nehezen találok meg menüpontokat, bár szokható
    - irányítás kicsit furcsa, nehézkes, viszont a kameraállás megnehezíti majd a gamerek sorsát
    - nehézsége nem vészes, de a boss-oknál pláne a kamera miatt meg a lock miatt lesznek gondok, hitbox érthetetlen néha, nem ott sebez ahol a fegyver elégne amúgy

    - pályák jók, van sok pálya, illetve mellékküldetés, változatosak, nagyok, viszont hamar kiismerhetőek ha 1x körbenézelődik valaki, csak elsőre tűnik kesze-kuszának
    - viszont itt kezdődk a játék LEGNAGYOBB hibája
    ez részletesen annyit jelent, hogy ha elkezdesz egy pályát, és megcsinálod, és elérsz egy boss-hoz, amint bemész hozzá és megölted, nem mehetsz vissza a pályára, csak ha meghalsz közben.
    Namár ugye ha viszont a térképre ki szeretne menni az ember, nem megölni a boss-t, mert éppen kint kéne valami, akkor van teleport lehetőség, de vesznek a soul-ok, vagy amitara mindegy....

    A probléma a kilépéskor indul...

    HA VISSZAMEGYÜK A PÁLYÁKRA....MINDEN ÚJRA TERMELŐDIK!
    ÚJRA LESZNEK ZÁRT AJTÓK, ELLENFELEK, SUB BOSS-OK FINAL BOSS-OK, MINDEN!
    NA EZ NEKEM ELÉG UNSZINPATIKUS A JÁTÉKBAN, EZT RÜHELLEM A LEGJOBBAN A nI-Oh-BAN.

    Fejlesztgetés.

    - millió és 1 lehetőség van
    - temérdek fegyver, item, páncél, ruha, fejleszthetőek, alakíthatóak, beolvaszthatóak, a kovácsnál minden van
    - a skill része, amiket tanulni-feloldani lehet ott is rengeteg van, minden stílushoz, fegyverhez....
    - az összetettsége a játéknak megkockáztatom az eddigekhez képest a legmélyebb...
    - az elixir, vagyis a gyógynövén, ami itt a vial/estus helytt van érdekes, alapon csak 4 van minden szigetnél, területnél, amikben a pályákon kell mindig ujból megtalálni a kis manókat akik miatt lehet egyre több, a max a 8
    - halálkor az elixirek fogynak, de van mindig egy minimum, ami 4-5-6 lehet (nekem ennyi volt csak a max)

    - boss-ok, sok van, változatosak, csak néhánynál agybaj amit művel a játék, sebzés terén vagy a látószög vagy lock miatt (bár ez a fs játékokban is volt gond)
    - NG játékmód nem tudom lesz-e
    - vannak rejtette dolgok a játékban, de szerintem sokkal! könnyebben megtalálhatóak mint a BB vagy Das-ban, ott több volt a rejtett.
    NPC nincs a játékban, max 2-3 ami nem is értem miért volt.
    - harc az is részletes, összetett, sok lehetőség van a küzdőstílusokhoz megfelelően
    - nem álltam meg sehol a területeken szétnéztem 90%-ban legalább, ha nem többen és most tartok vagy 35 óra körül. Szóval 40-50 óra szerintem a story része, halálokkal együtt.

    Szóval jó játék, de nekem így is 3. lehet csak a sorban, a NG+ része nem hiszem hogy tartogatna nekem olyat, amiért belevágnék ha végigvittem.
    De 1x-i alkalommal megteszi.

    / most ahol elakadtam, egy érdekes rész, ahol nagyban hátráltat hogy nem tudok kilépni, vagyis kiléphetek órányi játék veszteségével, szóval nem tudom mi lesz a vége.
    De nem egyszerű, ajánlatos néha farmolni, ha az ember nem bírja a szenvedést, mert a boss-ok előtt gondot fog okozni a felkészületlen rajtaütés.

    Most hirtelen más nem jutott eszembe.