• NEXUS6
    #6
    Fasza, úgy vezetnek be egy funkciót, hogy az gyakorlatilag még nincs! Kíváncsi lennék, hogy részleteiben hogy néz ki a szabályozás.
    Ki engedéyezi az adott rendszert, milyen kritériumok szerint. Hogy dönt arról, hogy a Teszláét, engedi, a Volvót nem? Vagy mindet engedélyezi?
    Hogy néz ki az oktatás, mik a követelmények a soförrel szemben?
    Törvényileg a jelzést követően hány sec-en belül kell a kormányt megfognia? Ha a jelzés során, de még a megfogás elött következik be a baleset, ki a felelős? Biztosítók, amúgy mit szólnak az egészhez?
    Milyen tevékenységet végezhet, aludhat is, relaxálhat, nyitva kell tartania a szemét? Az átlag sofőr nem telózhat, ő meg igen? Ha rendőr elkap egy telózós fickót, akkor hogy tudja beazonosítani, hogy a robotpilcsi valóban be volt kapcslva és nem csak mondja a sofőr?
    Stb.