• fonak
    #57
    Mindegyik simán nélkülözhető. :) (nincs autóm, de volt már, egyik sem volt benne és nem is éreztem, hogy kellene (mondjuk eleve csak városi és környéki szaladgálásra használtam 99%-ban), és különben is mind plusz hibalehetőség, így van, a jó autó szerintem legyen egyszerű, mint a faék (ezen nem gagyi minőséget értek, meg lehet nézni a múlt legsikeresebb típusait, a VW bogártól kezdve, persze egyik sem volt tökéletes, de ilyen elvek mentén voltak tervezve), ha nagy szükségem lenne most kocsira, régi swiftet vagy corsát vennék, vagy valami hasonlót, semmi flancot, nem mások előtti imponálásra szolgálna. Már ha találnék ilyet jó állapotban, természetesen.
    OK, az ABS nem hülyeség, az első három annak, aki sokat és nagy távolságot megy autópályán (Mo-n az ország mérete és a benzinár/fizetés miatt sem túl jellemző, hogy valaki több száz km-eket ingázzon, max. pár olyan munkakör van, ahol a cég fizeti), parkolni esetleg meg kellene tanulni (jó, tudom, nem minden kocsival olyan könnyű, mint egy városi kisautóval), a többi meg flanc (menetstabilizátor az mondjuk sport(os) autóba értelmes), a legutolsót kivéve persze, az OK, hogy ma már alap, meg hasznos is. Bár jeges úton tényleg nagyobb a fékút vele, mint ha valaki megtanulta, hogy kell "pumpálva" fékezve megállni, de mondjuk nem tanítják, és ahogy én sem, a nagy átlag nem megy üres parkolóba télen gyakorolni, pláne fizetős tanpályára.