• dyra
    #34
    "Ember = hibázik" nem ezzel nem értek egyet. Vannak emberek akik hibáznak.De kismillió buszsofőrnél láttam már plecsnit másfél millió kilométer balesetmentesen de egy olyan is rémlik ahol három millió volt.

    Egyébként nekem meggyőződésem, hogy ezzel a sok automatizált cuccal leépítjük az agyunkat. Ez a vezetés is egy összetett feladat. Most már ezt is gépekkel akarjuk csinálni mert nekünk nincs időn vezetni ráadásnak a marketing most épp azt adja be nekünk, hogy hülyék is. Mit is csinálunk az autóban ha nem vezetünk? A nagy többség szerintem semmi értelmeset. (Elnézést azoktól akik igen).

    Baleset lesz önvezető autókkal is, halálos is. Sok. Egy sor dolog amit te mondasz SCFI. PL adatot cserélnek egymással menet közben. Milyen alapon képzeled ezt el? Mennyi adat keletkezik egy átlagos autó haladásakor azt milyen sávszélességgel tudjuk kiszolgálni ahhoz mennyi adót vevő torony kellene és hány PAKS? Olyankoról nem is szólva, hogy mi van ha nem érkezik adat a szomszédos kocsiktól? Akkor mi történik?

    Őszintén kétlem, hogy erre lenne erőforrás a földön. Döglött koncepció kár bele a pénzt tolni, a személyautók gazdaságosan soha nem lesznek önvezetők esetleg a haszongépjárműveknél tudom elképzelni a dolgot. De ott is egyedi rendszerben, ha ehhez az összes úthálózatot módosítani kell és hozzá még egy olyan informatikai rendszert is lepakolni ami brutál, csak azért, hogy az emberek kényelmesebben utazzanak meglehetősen pazarlónak tűnik. Vezetésrásegítési rendszerekkel ugyanúgy lehet növelni a biztonságot és jóval kevesebb erőforrást igényel.

    Tömegközlekedés azt kellene fejleszteni abba kéne tolni a lovét. Vasutak, metrók.Kerékpározás. Ezeket így egybe kitalálni és felépíteni.

    Szerintem amúgy ami a legnagyobb baj, hogy ezek az önvezető autók eszméletlen drágák lesznek és a karbantartásuk is brutális lesz. Nagyon sokáig csak az ipar és egy szűk réteg tudja majd használni. Ha egyszer eljutnak egy működő verzióig.