Egosoft X4
  • RJoco
    #7258
    Sikerült megnéznem a hozzá készített videót is.
    Kicsit szomorú, hogy itt is jön az egyszerűsítés. Az egyik oldalról. A másikról meg nem is tudom, hogy mi.

    Eddig játszani kellett, hogy boost vagy pajzs. Miként érkezik az ember a csatába és vajon eltalálja e, hogy mikor van még éppen elég energia a menekülésre, ha arról van szó. Most ezt kilőtték. Az utolsó, robbanás előtti pillanatban is nyomhat egy boost-ot az ember. Persze, ha még ép a hajtómű, de eddig úgy volt, hogy csak L és XL hajók hajtóművei pusztíthatóak el. Azokkal meg boost-tal sem lehetett elmenekülni, ha olyan lett a helyzet, hiába volt még ép a hajtómű.

    Ha már beletesznek egy külön "energiaforrást", akkor lehet, hogy nem ártana ezt is modulban csinálni. Ha csak hozzácsapják a hajtóműhöz, akkor a tuningnál gondolom osztoszkodás lesz. Ez lett volna a másik oldal.

    Nem tudom ki játsza ezt a játékot külső nézetből. Meg is lepődtem, mikor acsit kaptam, hogy külső nézetből lőttem le x hajót. Közben csak a csörgővel haladtam egyenes vonalban és azt néztem kívülről, hogy miként találnak be a lövegek a xenon szúnyogoknak.
    A zárótűz szép látvány. De vezetni szigorúan belülről.
    De arról túl sok videó nem készült. Sodródás, meg úgy emlékszem, hogy eddig is volt.

    Jó a fordítás?
    Nekem nem egészen világos, hogy akkor most mi is lesz a HP és C sorsa.
    Ezt úgy kell érteni, hogy a ezeknek a gyártó moduloknak a megépítéséhez nem kell annyi HP és C, helyette AC és PC kell majd?

    És már megint olyan dolgok kerülnek bele, ami miatt érdemes legyen újrakezdeni, mint az új, nagyobb NPC állomások.

    Nekem nem volt gondom a repülés fizikával. Mivel erről tapasztalat nincs (így nincs is mit valósághűen szimulálni), ezért nem is baj, ha egyik játék nem hasonlít anniyra a másikra.