Egosoft X4
  • Jóózsf István #7257
    Esküszöm, hogy még csak nem is tudtam róla. Persze mihez is hasonlítaná az ember az űrhajók viselkedését, mint egy másik játékéhoz, de ezzel úgy voltam, hogy ez ilyen és kész. Meg aztán nem sok olyan játékkal játszom (SEMENNYIVEL) amikhez mérhetném. Szóval, e tekintetben barlangban éltem.
    Ám legyen. De ezzel megint az az érzés bukkant fel bennem, hogy nem a kemény magnak akarnak kedvezni, mert gondolom a régi bútorok e tekintetben hasonlóan vélekednek, mint én. Hanem inkább a frisseknek próbálnak hízelegni. De emiatt nem fogok pálcát törni felettük.

    A többieknek:
    "A 7.50-es verzióval számos változás történt a repülési modellben. Ez jelentősen befolyásolja a hajók érzetét és reakcióit. Továbbá; a boostot úgy változtattuk meg, hogy többé nem szívja el a pajzsokat, hanem a saját energiáját használja, ami hatással van arra, hogy a játékosok és az NPC-k hogyan közelítik meg a dogfightingot. Mint mindig, várjuk a visszajelzéseiteket, és nyitottak vagyunk a módosításokra, az ésszerűség határain belül, kérjük, kövessétek az alábbi megjegyzéseket, és kerüljétek a felesleges vitákat, hogy jó áttekintést tudjunk adni a tényleges visszajelzésekről."

    Kicseréltük a Hull Part és Claytronics modulok építőanyag-követelményét Hogy elkerüljük azt az ördögi kört, hogy a Hull Parts és Claytronics gyártási modulok maguk is igénylik a Hull Parts és Claytronics modulokat, úgy döntöttünk, hogy megváltoztatjuk ezt, és ehelyett ezek a modulok mostantól Advanced Composites és Plasma Conductors modulokat igényelnek. A modulok ára és az építési áruk értéke továbbra is ugyanaz marad
    Új állomásbányász munkakörök Annak érdekében, hogy a finomítók és más állomások, amelyek nyersanyagokat, például gázokat és ásványokat igényelnek, mindig kapjanak valamilyen árut, úgy döntöttünk, hogy dedikált bányászhajókat rendelünk hozzájuk. A szabad kereskedők bányász munkái nagyjából ugyanazok maradnak, még akkor is, ha esetleg ritkábban kérik a megépítésüket, mint korábban, így a munkák száma nagyjából ugyanannyi marad, mint korábban.
    Termelőmodul-korlátok Az egy állomás által építhető termelési modulok mennyiségét megnöveltük. Megnöveltük a globális maximális mennyiséget, ami hatással van azokra a termelési modulokra, amelyeknél nincs meghatározott limit, de azokat is megnöveltük 3-szorosára, amelyeknél van limit. Ez azt eredményezi, hogy nagyobb állomások épülnek, miközben az állomások teljes száma csökken. Ez valószínűleg nem lesz akkora hatással a meglévő mentésekre, mint az újabbakra.
    Új klaszterek 5 új klasztert adtunk hozzá az alapjátékhoz. Ezek fő célja, hogy kapcsolatot teremtsenek néhány DLC frakcióval. Az egyik a Boronhoz, a másik pedig az úttörő (Pioneer) űrhöz. A többi azért van, hogy kiegészítse vagy kiegészítse az alternatív útvonalakat és erőforrásokat.

    Módosultak a frakciók motorjellemzői, a motorméretek és a motortípusok. Más szóval, van egy új "motor meta". Kérjük, nézzétek meg a további statisztikákat, amelyek mostantól a hajórakomány képernyőn jelennek meg a motorok könnyebb összehasonlítása érdekében. Vannak új repülési jellemzők, amelyek azonban nem statisztikaként jelennek meg, és amelyekről a következő terminológiával tudtok visszajelzést adni:

    Sodródás: Tömeg, sebesség, fordulási sebesség, oldalirányú gyorsulás és fékerő. Amikor kommentálod, vedd figyelembe, hogy a rakománnyal teli hajók hajlamosabbak sodródni, mint a rakomány nélküliek. Azt is vegye figyelembe, hogy egyes frakciók általában jobban sodródnak, míg mások úgy repülnek, mintha "sínen" lennének.
    Kormányzás nagy sebességnél: A hajóknak mostantól nagyon eltérő kormányzási profiljuk lehet különböző sebességszinteken. A kis és közepes hajók most már általában kevesebbet veszítenek fürgeségükből nagy utazási mód sebességnél. Egyes hajótípusok, például a felderítők, az elfogók és a könnyű rombolók nagy sebességnél is kivételesen fürgék maradhatnak.
    Szappanosság (más néven "rántás"): A hajók mostantól egyszerre lehetnek gyorsak a forgás vagy a strafingolás során, ugyanakkor nagyon lassan gyorsulnak az adott irányba, ami egy újabb kihívást jelent a precíz navigáció számára. Ez az L és XL hajókon a legkézzelfoghatóbb, bár a fregattokhoz is hozzáadták, hogy megkülönböztethető legyen a korvettáktól.
    Fékezési minták: A különböző hajtóművek mostantól nagyon különböző fékezési mintákkal rendelkeznek, lehetővé téve a hajók számára, hogy az utazási sebességről való fékezéskor hatékonyabbak vagy kevésbé hatékonyak legyenek. A féktávolságok ezért most már változatosabbak. A hajtóművek abban is különböznek, hogy hogyan reagálnak az utánégetők újra kikapcsolása után, egyesek hosszabb ideig tartják a gyorsulási sebességet, mint mások.

    Egyébként is visszatettem már, de most már biztos, hogy legkésőbb hétvégén vetek rá egy pislantást. Felcsigáztak. Remélem nem a szokásos 0.000000001-es szorzóval dolgoztak, hanem valóban ÉSZREVEHETŐ változások vannak! (Bár ez ellent mond az első bekezdésemnek. Na mindegy! :-)

    UI.: Milyen szépen írnak angolul, hogy a fordító már-már tökéletesen fordítja magyarra!