Egosoft X4
  • Jóózsf István #4269
    Nekem sem szimpatikus egyik sem. Van, hogy meg sem hallom. Erre mondjuk a megoldás, hogy felemeltem az UI hangját. Ha lesz energiám akkor megnézem hol tárolja ezeket a hangokat, hátha be lehet tenni másikat. Akár valamelyik helyére...

    Jocó is Kenyába költözött? Vagy még nem csomagolta ki a gépét?

    Közben történt pár dolog nálam. Az a hajógyár, ami termelte nekem a Bukott Családok kalóz csörgőit, A sokadik lerombolás következtében átköltözött Tükörből Zhin-be és szerencsére folytatja áldásos tevékenységét, csak mivel vadonat új, még nincs feltöltve alapanyaggal. Arra jutottam, hogy nekem kell nyitnom mellé egy kis "családi" vállalkozást ami telepumpálja mindenféle jóval. Így egyszerre adózhatok a kedvenc időtöltésemnek (Komplex építés) és vadászhatom le az elkészült csörgőket.

    "Felfedeztem" egy súlyos hibát. Valójában mindig is itt volt, csak nem vettem róla tudomást: Amikor egy hajó árut hoz az építkezésre, akkor a dolga végeztével nem kidokkol és elmegy, hanem elkezd sodródni mint falevél a tó felszínén egy szélcsendes napon. Eddig azt hittem ,hogy nincs semmi dolga és azért sodródik, hogy ne legyen útban. Egy frászt! Az a csiga tempójú sodródás a kidokkolás! Így, hogy biztos vagyok benne, már felettébb bosszantó!

    A tengerészgyalogosok cseréje mostanában rendben lezajlik. KB gombnyomásra. Van ugyan hozzá egy kis színjáték a röpködő pattogó kapszulákkal, de nem kötelező megvárni. Az emberek így is úgy is átkerülnek papíron és az a lényeg!
    Van egy gyanús katonám. Mintha már egy-két foglalással ezelőtt elérte volna a 4. csillagja végét (Betöltötte) és nem akar elitté válni! Figyelni fogom a kis köcsögöt!

    Felmerült a kérdés, hogy az építkezésnél működnek-e azok az elemek, amik fizikailag nem kapcsolódnak a komplexhez. Átmenetileg biztos. Az történt, hogy belenyúltam az építkezési tervbe és ennek következtében más sorrendben épültek meg a részek. Így az egyik termelő üzem még nem volt csatlakoztatva egy ideig, de cseppet sem zavarta.