Egosoft X4
-
tomonor #394 A Transporter Device nem új keletű dolog a szériában, szóval elvileg nem kellesz sokat kutatgatni érte, hacsak nem azt is átírják, mint a Jumpdrive mivoltát (mely megszűnik létezni ugyebár).
Annyi a biztos eddig, hogy a Transporter Device fejlesztése össze lesz kötve a Player Headquarters állomással, vagy annak küldetéseivel, mely igazából az egyetlen globális küldetés lesz a játékban megjelenéskor.
Továbbá a Transporter Device most már nem csak pár gombnyomást jelent, hanem minden hajóban lesz egy kisebb fülke. Kicsit összevonták ezt a fülkét több funkcióval, ugyanis a fülkéből elteleportálhatsz:
-másik hajóra/állomásra (mely akár NPC állomás is lehet)
-a hajód egyes részeibe (nem lesz konzisztensen összekötve egy nagyobb hajó folyosókkal, helyette a Transporter fülke úgymond fapados turbóliftként funkcionál majd)
-illetve véleményem szerint efféle fülkével lehet majd egy nagyobb (L-XL) méretű dokkolt hajóba jutni (nem nyugtázott).
Sajnos már most kritika éri a játékot, ugyanis az első bejelentő videóban az Egosoft "Folytonos játékélményt" ígért, melyet sajnos bizonyos szemszögből nézve a nagyobb hajók belső kiépítettségének hiánya megszakít. Azt a részt egy picit máshogy fogalmazhatták volna meg.
A tipikus Overpowered hajókkal viszont sajnos nem értek egyet. Amíg a Rebirth-ben még elfogadható indok volt, hogy nem tudtál hajót váltani, így a Skunk-nak egy picivel több kakaót kellett nyomatnia, addig ha tényleges balanszot és fair játékélményt szeretne visszaadni az Egosoft, akkor a Springblossom-féle indokolatlanul hátrány nélküli hajókat hanyagolhatnák.