• grobs
    #9
    A megosztás elterjedésével nem értek egyet. Reggel amikor a legnagyobb dugó van, akkor az azért alakul ki, mert mindenki egy időben akar eljutni az iskolába, majd a munkahelyére. Hiába találod ki, hogy megosztva mennyire jó lenne, mert nem akkor akarok eljutni a munkahelyemre amikor Te dolgozol, hanem akkor amikor Te is el akarsz jutni. Tehát reggel amikor a legnagyobb szükség lenne rá akkor nem lesz mit megosztani.

    A politikusok miatt a város tervezés nem létezik sehol a világon ezért más módon kell megoldani, hogy egyre több ember akar ugyanarra a kis területre menni ugyanabban az időben.
    Budapesten pl. teljesen jól lehetett autózni 30 éve. Akkor már szinte minden családnak volt autója. Fizetős parkolásra sem volt szükség. A város vezetése viszont képtelen volt követni a világ fejlődését. A cégek (számomra felfoghatatlan okból) majdhogynem sétáló utcákba tesznek több száz fős irodákat. Olyan helyre építenek iroda házat(!) ahol 10 éve nem lehet értelmesen közlekedni. A város pedig nem tesz semmit. Pedig mondhatná, hogy ez lakóövezet, itt nem lehet iroda, máshol pedig kijelölhetne iroda negyedet. De elképzelésük sincs (sőt talán igényük sem) arra, hogy hogyan lehetne egy világ méretben nem túl nagy fővárost élhetővé tenni.
    A magyar cégvezetők meg csak addig látnak, hogy a garázsban a felső vezetőknek vettek parkoló helyet, a többiek meg oldják meg. És csodálkoznak, hogy délelőtt mindenki ideges, nehezen koncentrál, délután meg elalszik a meetingen.