Cattle and Crops mezőgazdasági szimulátor
  • eta32 #305
    Ja ja a keréknyomot figyeltem én is ,szerintem azt azért nem lenne egyszerű úgy lemodellezni,de nem értek hozzá persze....
    Igazából ha ki jössz a földről már akkor sincs keréknyom, füst-por sem a gépek után ahogy az fs-ben, de ott sem 2-3 év alatt lett olyan mint most....
    Gondolom a készítő ezt nem tartotta annyira fontosnak,simán lehet majd idővel ez is bele kerül...
    Ha vissza emlékszel korábbi béta állapotokra a keréknyom a földön akkoriban csak a gépek sajátossága volt ,most már minden eszköz hagy maga után.
    Ami a vetőmagot és a permetet-műtrágyát stb illeti ,ha jól emlékszem az FS korábbi részeinél is így volt ,talán 17 kiadása után tették bele azt ami most is van,valamit kitaláltak de ha a valóságot veszem "gyerekes" és értelmetlen.....
    Mondom is miért,ezt a való életből tudom...
    Engem ezek pl annyira nem zavarnak ,a vetőmag-permet stb..
    A múltkorában sokat beszélgettünk erről arról a fejlődésről is...a környék nagy "földes urával"
    Mivel az ő gépeik már mind GPS alapon művelik a földeket így mondta is az még véletlen sem fordul elő hogy több vetőmag kerül egy adott helyre és akár átfedésben dolgozzon egy permetező ,persze ezeken lehet állítani manuálban egyszer beállítod és az mindig úgy lesz,de senki sem maga ellensége hogy pazaroljon.
    Úgy hogy pont ezekről beszélgettünk...
    Nos ezek tudatában ha a föld végére érsz automatikusan kikapcsol a gép-eszköz működése,ezzel leszimulálva a valóságot.
    Nyilván annyira részletesen nehéz lenne megcsinálni mint a valóságban ,arról nem is beszélve mennyi idő alatt készülne el a játék ezen része.
    Úgy hogy van némi rálátásom hogy is működnek ezek......
    Pl: mesélte mióta GPS alapon dolgoznak a gépek ,kiszámolták mennyi vetőmag műtrágya stb.. marad pluszba ha-onként...
    Arról is szó esett hogy a gép "rááll" manuálisan egy adott földre amit egyszer előzőleg megadtak neki ,nyom egy entert a vezető és annyi,egyszerre több műholddal is kommunikálnak a gép adó-vevői...
    Igazából a sofőr nem a gépek kezelése miatt kell ezt el is mondta,hanem ha esetleg a földön keletkezett egy akadály amit értelem szerűen nem lát a műhold akkor le tudja állítani a gépet ,vagy az éjjel a föld szélén kidőlt egy fa akkor meg tudja állítani a gépet.....
    A földek számozása ott van ráhúzod az egeret és látod.
    Tudom is miért nincs ott állandóan.
    Mert ha a talaj összetételét szeretnéd megnézni csak zavarna és nem látnád rendesen.
    Nyilván vannak zavaró dolgok ,még idegesítők is főleg az FS-hez szokott embereknek,de meg lehet szokni együtt lehet velük élni...
    Nálam most átbillent a mérleg nyelve ,nyilván ezt is meg lehet unni...de jövőre tuti "villant" az FS is valamit ,aztán addigra ez is fejlődik(remélem) ,meglátjuk 1 év múlva merre is tartunk.....
    Nálam most az 1.0 elindításánál először attól lehidaltam hogy a nagy felbontású grafikát így kezeli(beállítható) ,a belső nézet teljesen testre szabható minden gépnél.
    Mivel én 3 monitoron tolom így lényeges az ülés pozíció a FOV ,kamera állítása,azért is mert én nagyrészt belső nézetből tolom.
    Ha már lúd legyen kövér, de az fs is így használtam ,de ott ilyen beállítások nem voltak.
    Most hogy a tükröket is tudom állítani ,tegnap megpróbáltam rátolatni tükörből a hígtrágya tartállyal a csőkeretre sikerült is.
    Persze ezek sok embernek nem lényegesek ,de nálam ilyenekből jönnnek azok a plussz dolgok ami miatt most egyenlőre erre tettem a voksom.
    Biztos idővel majd erre is ráun az ember ,de az fs világába egyenlőre bele fásultam....