• gforce9
    #43
    Bocs a villanyvonatot benéztem, de akkor annak nincs is relevanciája részedről sem. Akkor viszont azt nem értem hogyan jön ide? Nem oszt nem szoroz. Úgy tudtam, a napelemekről és azoknak a hatásairól beszélünk. Én a sebességkorlátozást is csak szemléletmód szemléltetés miatt írtam (dehülyén hangzik:) ).

    Amúgymeg te sem olvasod el tüzetesen amit írok, mert nem írtam olyat pl nyomokban sem hogy álljon meg minden. :)

    És az egész sarokpontja:

    "- a német példa arra mutat rá, hogy a technológiával, és a szabályzással van gond..nem magával az elvvel"
    Hát sajnos nem. Ha német példára kötelező átvétellel oldjuk meg mi is a dolgot, akkor ugyanaz lesz a vége mint a német elektromos hálózatnak. Ha pedig nincs kötelező átvétel, csak ésszerű (tehát a szolgáltató akkor veszi át az áramot a napelemtől és annyit, amikor és amennyit a hálózat stabilitásának veszélyeztetése nélkül meg lehet tenni) akkor rögtön nem lesz 0 ft a villanyszámla. Onnantól viszont a 8-10 éves megtérülés se lesz 8-10 éves megtérülés, még akkor sem, ha a szükséges elektronika ami a napelem mellé fel van szerelve egyszer sem szorul javításra. Amit te sem gondolhatsz komolyan, hogy 8-10 év alatt semmit sem kell ráköltened.