Transport Fever

uvayd3klw20ft2s6mwdj.jpg
  • Jóózsf István #377
    Ahogy elnézem, elég komplex a kereskedelem. Azt már tudjuk, hogy végfelhasználó nélkül, tiszavirág életű a gyártás-szállítás.
    Az is felmerült bennem, (egyelőre találgatás szintjén) hogy a városok is akkor fejlődnek zavartalanul, ha több motyót is kapnak: Élelem, áru, építőanyag, üzemanyag, szerszám, gépek.
    Előfordulhat, (nálam az Indianapolis-os kampányban így is történt) hogy vidáman szállítottam a naftát Detroit-ba, majd bekötöttem az építőanyagot is és egyszercsak leesett az üza igény! Kiszorította a tégla!
    A Panamás küldetés is tanulságos volt. Szépen látszott, hogy a rendszer a szállítási kapacitástól függően, hogyan osztja el a köveket. (Volt időm próbálgatni.) Be is paráztam, hogy összesen 5000 kő áll a rendelkezésemre. De szerencsére nem.

    Na ennyit tudtam kideríteni tegnap.

    Az aranybékákat valaki utólag elmagyarázhatná. Mert, ugyan megkaptam érte a kitüntetést, de most sem értem, mi volt a feladat!