Transport Fever

uvayd3klw20ft2s6mwdj.jpg
  • Tauri
    #283
    Igen én is ezzel szenvedtem az elején nem kicsit ahogy írtam is. Csak akkor tudod jól kihasználni hogy a maximális profitot kihozd belőlük, ha a maximális sebességet ( kocsi sebességet ) el tudod érni a szerelvénnyel minél hamarabb, és tartani is tudja. Ez iszonyatosan fontos!!!
    Csináltam egy tesztet egy emelkedős vonalon. Volt két egyforma vonaton, csak az egyiken +2 kocsival több volt rajta, de a maximális sebességet közel sem tudtam elérni már vele az emelkedőn. A több embert szállító szerelvénynek ami persze lassabb is volt, nem nőtt a profitja semmit sem. HA további kocsit tettem rá, kevesebb volt a profitom, mint az alap vonatnak.
    Ez addig igaz, még a mozdonyok költsége közel jár a kocsik költségéhez. Később egy sima elektromos mozdony éves költsége 1.2 milla körül van! Ez kitermelhetetlen vagy legalább is nem éri meg mert minimális profitot hoz, és még ott a gyorsvasút a maga 7 Millás!!! éves költségével :) A kb 100 közúti jármű és 5 nagy vonat + vagy 20 sinbusz profitja 7 milla évente...

    Utoljára szerkesztette: Tauri, 2016.11.11. 08:50:46