Transport Fever

uvayd3klw20ft2s6mwdj.jpg
  • Nohab
    #2485
    Csináltam már én is pár képet a térképemről, amely a második legnagyobb 1:4-es arányú. Letöltöttem egy modot, amely lekorlátozza az emelkedést 30‰-re ami megfelel a valóságnak tartós emelkedés esetén. A térképen átlóban átfutó vonal teljes menetideje kb. 270 perc 50km/h-ás vonattal. Egy út 750 áruval valamivel 170 millió feletti bevételt hoz. Szépséghibája, hogy a repülők a magas hegyeket "végignyalják".

    Ettől függetlenül (szerencsémre) ez nem öli meg a gépet, mint a nagyon nagy városos térképek.

    Spoilerben a képek:
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!


    A térkép délnyugati csücske. csak ezeken a hegyeken keresztül lehet lejönni a városba. Külön érdekesség, hogy a vasút átmegy az egész városon. A képen látható is a vágány két utca között a meredek sziklafalon (barnás csík), amely utána belefut egy alagútba.


    A vízválasztó után itt jön le a vasút 500 méterről 20 méterre. Sajnos a kialakítása miatt nem nagyon hoznak bevételt a csak ezen a szakaszon futó vonatok, mivel a légvonalhoz képest nagyon kacskaringós a vonalvezetés. Személyszállításnak meg túl hosszú a menetidő.


    A térkép legforgalmasabb pontja. 4 vonal (abból 3 itt indul) találkozása, abból az egyik köti össze az északi és a déli területeket.
    A magas hídon jön az eddig látott vonal, jobb oldali folyó egy városhoz vezet, a baloldali folyónál megy fel kettő vágány, és a szembe jövő pedig jön le a folyó túloldalán déli irányban.


    A középső város kertvárosi része és az intermodális csomópontja. Jobb oldali vágányok a metróé, a jobbközép a leendő nagysebességű vonatoké, a másik kettő-kettő pedig az átmenő és az itt forduló személyvonatok helye. A metró megy tovább a reptérre.


    Kétvágányú iparvasút, amely az egyik leghangulatosabb vonal a térképen. A 3. képen jobbról a folyó mentéről jön, átmegy a 4. képen látható város déli részén és halad fel a térkép nyugati oldalán.


    --||--


    Még mindig az a vonal, de itt látható a távoli hegyeken az északra vezető fővonal is. Az a korábbi városból induló és hosszú hídon áthaladó vonal.


    Szintén ugyan az a vonal, de itt kijön a folyó völgyéhez, ahol látható a másik északra haladó szárnyvonal amely a lenti "falvakat" köti össze a negyedik képen látható várossal. Ez lesz a későbbi nagysebességű vonal alapja.


    Ez már a hegyben látott északi vonal, ahol eléri a térkép nyugati szélét (hogy visszamenjen a keleti szélére) egy szintén 520 méter magas vízválasztó után. Ott lemegy 200 méterre, majd ismét fel 450 méterre, hogy elérje a északkeleti csücskét a térképen.
    Lent a folyó menti vonal jelenlegi végállomása van. A folyó túlpartján pedig egy falu, amelyet csak egy komppal lehet megközelíteni, mivel annyira elcseszett helyen van kialakítva. Innen is van utas a térkép közepén lévő városhoz a negyedik képen.


    Utoljára szerkesztette: Nohab, 2020.12.23. 17:39:21