Transport Fever
-
#2485 Csináltam már én is pár képet a térképemről, amely a második legnagyobb 1:4-es arányú. Letöltöttem egy modot, amely lekorlátozza az emelkedést 30‰-re ami megfelel a valóságnak tartós emelkedés esetén. A térképen átlóban átfutó vonal teljes menetideje kb. 270 perc 50km/h-ás vonattal. Egy út 750 áruval valamivel 170 millió feletti bevételt hoz. Szépséghibája, hogy a repülők a magas hegyeket "végignyalják".
Ettől függetlenül (szerencsémre) ez nem öli meg a gépet, mint a nagyon nagy városos térképek.
Spoilerben a képek:
SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
A térkép délnyugati csücske. csak ezeken a hegyeken keresztül lehet lejönni a városba. Külön érdekesség, hogy a vasút átmegy az egész városon. A képen látható is a vágány két utca között a meredek sziklafalon (barnás csík), amely utána belefut egy alagútba.
A vízválasztó után itt jön le a vasút 500 méterről 20 méterre. Sajnos a kialakítása miatt nem nagyon hoznak bevételt a csak ezen a szakaszon futó vonatok, mivel a légvonalhoz képest nagyon kacskaringós a vonalvezetés. Személyszállításnak meg túl hosszú a menetidő.
A térkép legforgalmasabb pontja. 4 vonal (abból 3 itt indul) találkozása, abból az egyik köti össze az északi és a déli területeket.
A magas hídon jön az eddig látott vonal, jobb oldali folyó egy városhoz vezet, a baloldali folyónál megy fel kettő vágány, és a szembe jövő pedig jön le a folyó túloldalán déli irányban.
A középső város kertvárosi része és az intermodális csomópontja. Jobb oldali vágányok a metróé, a jobbközép a leendő nagysebességű vonatoké, a másik kettő-kettő pedig az átmenő és az itt forduló személyvonatok helye. A metró megy tovább a reptérre.
Kétvágányú iparvasút, amely az egyik leghangulatosabb vonal a térképen. A 3. képen jobbról a folyó mentéről jön, átmegy a 4. képen látható város déli részén és halad fel a térkép nyugati oldalán.
--||--
Még mindig az a vonal, de itt látható a távoli hegyeken az északra vezető fővonal is. Az a korábbi városból induló és hosszú hídon áthaladó vonal.
Szintén ugyan az a vonal, de itt kijön a folyó völgyéhez, ahol látható a másik északra haladó szárnyvonal amely a lenti "falvakat" köti össze a negyedik képen látható várossal. Ez lesz a későbbi nagysebességű vonal alapja.
Ez már a hegyben látott északi vonal, ahol eléri a térkép nyugati szélét (hogy visszamenjen a keleti szélére) egy szintén 520 méter magas vízválasztó után. Ott lemegy 200 méterre, majd ismét fel 450 méterre, hogy elérje a északkeleti csücskét a térképen.
Lent a folyó menti vonal jelenlegi végállomása van. A folyó túlpartján pedig egy falu, amelyet csak egy komppal lehet megközelíteni, mivel annyira elcseszett helyen van kialakítva. Innen is van utas a térkép közepén lévő városhoz a negyedik képen.
Utoljára szerkesztette: Nohab, 2020.12.23. 17:39:21