Transport Fever
-
Jóózsf István #2365 Így már némileg világos a történet. Inkább a moddereknek próbálnak jó alapot adni. Gyanús is volt, hogy a változások java az ő érdekükben - javukra történik.
Itt is említik, ugye, hogy ki akarják adni a MAC-re és ahhoz dobni kell az OpenGL-t. Nem is értem, hogy miért kellett egyáltalán azzal próbálkozni? Kicsit olyan érzés, mintha valaki DOS-ra akarna ma játékot fejleszteni.
Mertogy...
SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
Testing
An early version of the upcoming June game update is available for testing on Steam branch "testing":
Version 29189 (June 11, 2020)
Added suspension bridge type
Added mod info to load game dialog
[Model editor] Added mesh highlighting (model/material windows)
[Model editor] Added current filename to window title bar
[Model editor] Added markers for ship water lines and cargo slots
[Model editor] Added import support for bounding info and labels
[Modding] Improved dynamic resources functionality: now possible to add constructions too
[Modding] Improved in-game console: better auto-print, added show history command
[Modding] Improved scripting interface: added new functions and fixed details
[Model editor] Improved model window: show node names, mesh highlighting
[Model editor] Improved metadata editor stability
[Model editor] Improved error handling
[Model editor] Improved window sizing
Fixed reversible configuration of multiple trains (wip)
[Model editor] Fixed rendered seat locator ids
Version 29147 (June 10, 2020)
Fixed rare but repeatable crash caused by pathfinding
Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2020.06.12. 07:09:53