Transport Fever

uvayd3klw20ft2s6mwdj.jpg
  • Jóózsf István #2365
    Így már némileg világos a történet. Inkább a moddereknek próbálnak jó alapot adni. Gyanús is volt, hogy a változások java az ő érdekükben - javukra történik.
    Itt is említik, ugye, hogy ki akarják adni a MAC-re és ahhoz dobni kell az OpenGL-t. Nem is értem, hogy miért kellett egyáltalán azzal próbálkozni? Kicsit olyan érzés, mintha valaki DOS-ra akarna ma játékot fejleszteni.

    Mertogy...
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!

    Testing
    An early version of the upcoming June game update is available for testing on Steam branch "testing":

    Version 29189 (June 11, 2020)

    Added suspension bridge type
    Added mod info to load game dialog
    [Model editor] Added mesh highlighting (model/material windows)
    [Model editor] Added current filename to window title bar
    [Model editor] Added markers for ship water lines and cargo slots
    [Model editor] Added import support for bounding info and labels
    [Modding] Improved dynamic resources functionality: now possible to add constructions too
    [Modding] Improved in-game console: better auto-print, added show history command
    [Modding] Improved scripting interface: added new functions and fixed details
    [Model editor] Improved model window: show node names, mesh highlighting
    [Model editor] Improved metadata editor stability
    [Model editor] Improved error handling
    [Model editor] Improved window sizing
    Fixed reversible configuration of multiple trains (wip)
    [Model editor] Fixed rendered seat locator ids

    Version 29147 (June 10, 2020)

    Fixed rare but repeatable crash caused by pathfinding

    Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2020.06.12. 07:09:53