Transport Fever

uvayd3klw20ft2s6mwdj.jpg
  • Nohab
    #173
    Ez egy vágyálom. A havi müködési költéget egy szám adja meg a jármü összefoglaló fájlban (talán mdl formátum). Ebben vannak még az animáciok, LOD határértékek, milyen modelt, skint használjon, müszaki paraméterei és gazdasági számait. Ez egy annyira "buta" rendszer, hogy minusz ár vagy müködési költség esetén pénzt kapsz ha közlekedteted vagy megveszed.

    Függvény nem tudja befolyásolni, mert a játékállás betöltésekor betölti számot és utána nem lehet dinamikusan változtatni.

    Amúgy nekem is tetszene egy tényleg összetett Tycoon játék. Mert még ez sem az. Mondjuk az már közel se érdekelne ennyi embert. Példának okáért az üzemeltetési költségek ennyire összetettek tudnak lenni:

    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!

    Üzemanyag:
    szén fütöértéke, szén, gázolaj, nehézolaj ára (Svájcban megérte a gözösöket árammal füteni), felfelé vagy lefelé megy a rakott futás, gözmozdony hatásfoka, dízelmozdonyok eröátvitele és hatásfoka, villanymozdonyoknak van-e visszatáplálása, vezetöi magatartás, tapasztalat, idöjárás, vertikális vonalvezetés, menetvonal minösége és sebsessége, mozdony müszaki állapota, vontatott kocsik csapágya

    Karbantartás:
    eröátvitel típusa, vezérmü típusa, müszaki kivitelezés (sorozaton belül is vannak eltérések), modonyszín színvonala, mozdony müszaki állapota, csapágy típusa, típus darabszáma, csereszavatos alkatrészek aránya, alkatrészek anyagai, kerékátmérö, fékek típusa és anyaga, milyen gyakran dolgozott a Kritikus sebesség alatt

    Egy gépész ezt szerintem még ki tudná egészíteni.