Transport Fever

uvayd3klw20ft2s6mwdj.jpg
  • Tauri
    #166
    hehe, hasonló cipőben vagyok mint te...így örülök hogy nem vagyok ezzel az érzéssel egyedül és nem vagyok "nagyon" furcsa :) Azaz már 2 en vagyunk hehe

    A játékról beszélve, mivel én sem bírom ismét elővettem a TF et nehéz fokozaton ( már van 70 millám 1940 ben ) kis pályán...
    Ami nagyon nem tetszik a játékban, az a működtetési költségek származtatása.
    Mind a Railroad Tycoon ban ( itt tökéletes volt ) és az OTTD ben is külön vette a szervízköltséget és az üzemanyagot. Szóval ha egy vonat állt heteket, hónapokat az állomáson, nem számolt fel üzemanyagot ergo sokkal kedvezőbb volt a működési költség. Így votl értelme teljesen megtöltetni a vonatot és nem üresben futtatni őket.
    Ez azért lenne fontos, mert egy kis mellékvágányt érdemes lenne használni, de így hogy ezt nem nézi nehéz fokozaton nem lehet profitot termelni.

    A másik bajom, hogy pl a Sín Busz , nem tudom mi a pontos neve Bzmot :) Egyszerűen lehetetlen profitot kihozni belőle! Hogy gondolták a fejlesztők?? fejből írom..15-16 utas fér el rajta és 200K a működési költsége ellenben egy busznak aminek 30 K körül van és 15 utas van azon is. Én akarnék ilyen kis falvakba Bzmotokat, mert tök jól néznek ki, de -70, -100 K körül van a profit lossom, évente.
    E helyére használom azt a Piros nyilat +2 szemályszállító kocsival ami 51 utasra jön ki. Ez havi 200 K profitot hoz, de csúnya a szerelvény...a kocsik miatt.

    Na kíváncsian várom ezeken javítottak e a fiúk. Kedden indul a dömping :)