• Jabar
    #1
    "A fejlődési rendszer elsőre ugyan ijesztően összetettre sikeredett, a kezelőfelület letisztultsága miatt azonban hamar megszokható, kiismerhető és meg is kedvelhető."

    "The Division néhány szerepjátékot is porig alázó fejlődési rendszert is kapott, amit egyszerű ugyan kiismerni, sőt alkalmazni sem túl bonyolult, ellenben a végére érni szinte soha nem lehet"

    Mennyit fizettek neked ezért a cikkért?
    A fejlődési rendszer mitől összetett? Halál egyszerű...

    Az itemizáció egy katasztrófa, bugos értékek, olyan statok amiket adott tárgyak nem is írnak de mégis megváltoznak, stb.

    A történet faék egyszerű és rövid (persze órában nézve lehet átlagos hosszúságúként tekinteni rá, csak épp a játékidőd felét futással töltöd mindenféle cselekvés nélkül).

    End game tekintetében 0, van pár kihívás szintű küldetés meg a DZ ami egy kis idő után iszonyatosan unalmassá válik.
    Persze, most jön az incursion (egy darab!) amit raidként emlegetnek, bár valójában ugyan úgy egy 4 fős küldetés kisebb különbségekkel meg drop-ok dz-ben.

    Szépnek valóban szép, a hangok zseniálisak, a karakter mozgás nagyon szépen meg van csinálva, a fedezékrendszer bár jópofa, nagyon sokszor bugos (levegőben megakadó skulók pl), az igen jelentős szerverlaggról nem is beszélve ami ha nem normal/hard küldetés csinálsz hanem kihívást vagy dz nagyobb területein farmolgatsz akkor sok esetben játszhatatlanná teszi a játékot.