torreadorz#52
De ez a leaf nem hozza. Hozzá kell tenni, már nem új. Lemérték vmi 110 km-ert tudnak vele menni ha fullra fel van töltve, de épp ezért neccess 100 km-res utat bevállalni vele, mert ha valami gikszer van (pl. dugó/baleset valahol) ahol állni kell akkor elfogy a kakaó, meg gyakorlatilag ehhez az kell hogy otthonról fullva feltöltve induljanak.
(mert bár sokan azt hiszik az elektromos autó nem fogyaszt dugóban hiszen áll, ez csak féligazság, mert a fütés/hütés ugyanúgy fogyasztja az áramot).
Ezen oknál fogva most vettek mellé egy benzines is...
"akkor mar most is van racio az elektromosban"
Ráció biztos nincs benne. Egy új leaf 9 milliótól indul, miközben hasonló méretü de _full extrás_ benzines kisautót megkapsz 4 milláért. Ha a leafet ingyen tankolod és a különbözetet a benzines tulaj a párnájban tartja (nincs kamat) akkor is kb. 20 év alatt fordulna nyereségesre.
Szóval ma még elektromos autót csak az vegyen aki vagy szereti a totál csendes autókat vagy valamiért a mániája az elektromos autó és nem bánja hogy egy valag pénzt bukik vele. Minden más szempontból csak ráfizetés és még baromi kényelmetlen is (a hatótáv és a töltési idő miatt)