• TokraFan
    #138
    Persze, ez így van általában, de itt most az e-autók hosszabb távú terjedésének hatásairól elmélkedünk és akkor már nem tudom figyelmen kívül hagyni, hogy a kevéssé fejlett országokban mit művelnek ma is a veszélyes anyagokkal -beleértve az akkumulátorokat is-. Nem az autóban lévő akkukra gondoltam, sokkal inkább a már kifáradtakra amit kiszerelnek. 20-30év múlva már -vélhetően- milliószámra. Sajnos még ma is látni az árokba dobott akkukat, főleg vidéken, elmaradottabb területeken. Nem beszélve az erkölcsileg finaoman szólva sem fejlett országokról...De a mondandóm lényege nem az akkuk, hanem egyrészt az elektromos áram előállítására illetve annak árára gyakorolt hatások, illetve az akkuk élettartama és a csere ára, mert ez hosszabb távon nagyon rossz hatással lehet az eladásokra, mivel a tetemes költség és kockázat miatt esetleg nem lehet majd eladni a használt e-autókat, vagy csak tetemes veszteséggel.