• Nagydög
    #124
    Hallottam olyan Teslarol, amit az USA-bol importaltak nagyon olcson, mert akku hibas volt, es oruletes osszeg egy akku csere. Persze csak akkor, ha kicsereled az egeszet, de ugyes szerelok itthon kicsereltek a bibis cellakat, es igy gyakorlatilag felaron van egy Teslaja a jelenlegi tulajnak.
    A par even beluli akku csere... Nem tudom. Szinten van infom hollandiabol taxinak hasznalt Leafrol, ami tul van a 400000 km-en, es meg nem volt baj az akkuval.
    Azert is nehez megmondani, mennyibe kerulne ha a ma megvasarolt autodban mondjuk ot ev mulva aksit kene cserelni, mert az arak egesz szepen mennek lefele es az ujabb tipusu akkuk is szivarognak be lassan a kereskedelembe. Szoval ot ev mulva valoszinuleg jobbat kapsz, de hogy mennyivel jobbat, vagy mennyiert, az passz.