Nathan Drake utolsó kalandja
  • Totti5
    #1111
    Nekem lennének ötleteim min lehetett volna még korrigálni, mert a látvány és amit tol eléd tény hogy viszi az egészet. Nade a mechanika. Egyrészt nagyon jók a harcok, másrészt még jobb lehetett volna ha pl az AI nem mindig tök ugyan azt és ugyan úgy csinálja. Meghalsz és kezdődik előről minden pontosan ugyan úgy. Mekkora feeling volt a Gears Judgment ahol csináltak halál esetén több variánst, az ember nagyokat nézett amikor megmurdált és bekemplet hogy majd most megmutassa aztán tök más szörny, tök máshogy ledózerolt. Aztán a ládák már tényleg komikusság határát feszegetik, mindig előgurul 1 db valahonnan. Az AI hót béna, és talán a 18 vagy 19. epizód ahol a vízes, romos helyen kell menni és a szeme láttukra tünteted el őket, de 10 mp után konstatálják hogy hát ez van. Illetve ami nagy cheat, hogy ha magadra húzod az összeset, a vízbe beugorva megszűnik azonnal az alert. Lényegében odamentem, egyet agyonlőttem és mentem a vízbe.

    Amúgy érdekes h a ládákkal túllőttek, de az autós sárba felkapaszkodást nem! Ez jó, mert azt hittem h mindenhol vontatni kell, de nem így lett.