• molnibalage83
    #10
    A Pentagon is politikával és lobbival van átitatva, sokak érdekében áll lejáratni az F-35-öt. Ennyi.

    Ezen felül csak a problémákról írnak arról, hogy miben tud többet, mint kéne, arról nem és arról sem, amivel semmi baj nincs valahogy nem...

    A másik bibi az, hogy a többség elfelejti, hogy az F-35-höz képes 0 komplexitású gépek hogyan születtek meg? Ja, hogy akkor nem volt Internet és 30+ év után a többség kurvára elfelejtette vagy nem is tud róla? Óóóóóóóóóóó, boldog tudatlanság a te neved...

    A tizedéért a föld alá temetnék el az F-35 tervezőit, ami anno volt az F-15 és F-16 esetén. A hajtómű problémák miatt a '70-es évek legvégén és '80-as évek legelején a flotta hadrafoghatósága 30-50% volt alakulattó függően, hogy olyan krónikus hajtómű hiány volt, hogy a két gépből 100+ sárkányba nem jutott hajtómű. Izé... És ez csak a hajtómű volt...

    Az F-35 hiányosságainak nagy része abból fakad, hogy a gép még WIP. Miért ilyen nehéz felfogni ez? Érdekes módom a PAK-FA-ról és annak problémáiról nem cikkezik senki sőt, kb. 10000% sikerességgel írnak róla, hogy szolgálata áll 2018-2020-ban meg Raptor gyilkos és egyéb ökörségeket, mikot 6 év alatt sikerült velük kb. 1200 órát repülni. A legtöbbet nyúzott F-35 sárkány egyedül többet repült ennél. Röhej...

    Na, akkor szeritned hol is van az objektivitás ezekben az írásokban? Nyomokban, vagy kb. sehol

    Az F-16 dogfight sem mond semmit. Az egy előre elrendezet 1v1 eset volt egy limitekkel repülő teszkép ellen ismeretlen tüzelőanyag mennyiséggel. Az F-22-őt is így fikázták szarrá anno, aztán a Red Flagen meg hülyér kente el az összes többi nem éppen kőkorszaki gépet.

    Nem, az F-35 nem tökéletes, de akkora baromságokat leírni, hogy minden helyzetebn kerülnie kell az ellenséggel való talákozást és egyéb ökörségek. Komolyan mondom, hogy ehhez lobotómiát kell végrehajtani valakin és úgy leülteni a billentyűzethet. Tényleg azt hiszi a sok balfasz, hogy a LM elfelejtette, hogy hogyan kell harci gépet építeni...?

    A sebességes rész is elég vicces, mert a gép elméleti csúcssebessége M1.6, de a harcászatilag értelmezhető kategória M1.2-1.3 táján van, ahogy MINDEN MÁS GÉPNEK az esetek 99%-ban. Tehát egy olyan korlátozó tényezőről beszélnek, ami nincs is. A gép nagy 8-10 km magasságban képse M1.6-ra. AA konfigban a hagyományos vadászok is kb. ennyire képesek full utánégetővel vagy legfeljebb M1.8-ra, csak ekkora sebességre való felgyorsítás kb. 250 km-es harcászati hatósugarat, ha ad. Izé... Totál elméleti.

    Vetted a fáradtságot elolvasni először legalább azt, ami linkelte? Mert a jelek szerint kurvára nem.