• PiszkosFred
    #445
    Nem csak single van gond, a (re)spawn es strukturak megjelenitese elegge erdekes a jatekban.

    Ha nincs senki sem a kornyeken, akkor pl az adott kornyeket kiuriti a rendszer. De online szerveren is. Vagyis ha epp senki sem jar egy npc tabor kozeleben, akkor egy darab npc sincs ott. Hirtelen beszaladsz, ures a terulet, de meg a satrak sincsenek ott. Azan egyszer csak megjelennek, elobb a satrak, aztan a nepek.

    Sot, ha az ellenfeleket nezzuk, akkor az meg elmebetegebb :) rengetegszer lehet latni, hogy megy egy ures helyre (tavolrol annak tuni), ahol hirtelen megjelenik 2 darab ellenseg (mondjuk egy hiena es egy pok). Kozelebb erve mar latod a sziluettjeit, de meg mindig tisztes tavolsagbol. Aztan ha meg kozelebb ersz, az egy-egy hienarol es pokrol kiderul, hogy az valojaban 4-4 darab, akik ahogy kozel ersz, elkezdenek elindulni sugariranyban.

    De peldaul az is vicces, hogy ha banyaszol vagy farmolsz valami nyersanyagot egy kornyeken, akkor kb. 1 perc alatt spawnol mindig, minden ott elo ellenfel. Ekkor mar nem egyszerre, hanem az eredetileg kijelolt helyeiken. Ez akkor tud gaz lenni, amikor epp 5-6 pok el a kornyeken, es mire vegzel az utolsoval, respawnolt az elso. A mereg meg dolgozik, gyogyitalok es dancer buffok ide vagy oda.

    Van mit csiszolni meg a rendszeren :)
    Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2017.03.05. 15:27:08