• Macropus Rufus
    #7
    azért ha majd a több mint 50%-nyi hw/sw hibából adódóan megsérül valaki majd visszatérünk a véleményedre ;)
    Miért is kell ilyen - mást nem tudok rá hirtelen - szar konstrukciót valós környezetben tesztelni?
    Gy.k. az, hogy magától megy egy dolog. A Tesla-nak már forgalomban van az ilyen autója. Se software se hardware hiba nincs.
    De itt konkrétan emberi beavatkozás nélküli kocsit akarnak és ezt valós környezetben tesztelik. Egy olyan vasat aminek a 341 problémás esetéből 35% hardware és olyan 25% software hiba miatt következett be. Ráadásul még sok egyéb hibája is van.
    Miért is nem építenek neki egy zárt pályát. Egy szimulált környezetet. Ez az autó minden csak nem megbízható.

    Egyébként igazad van: a fejlődésnek köztes fázisai is vannak, csak hát tudod akit egy ilyen vas lapít ki egy szenzor hiba miatt kurvára nem fogja ezt értékelni. Ezért kellene akkor kiengedni őket a forgalomba, amikor már tényleg majd nem frankók, nem ilyen pre-béta állapotú izék.
    Ez kb. olyan mind amikor a windows egy szar frissítés miatt fejre áll. Mindenki sír, hogy miért nem tesztelik legalább minimálisan le. Csak ez itt nem egy program, hanem egy majd 2 tonnás vas aminek 100 hibából 35 hardwareből és 25 softwareből jön össze.