• Fefy
    #38
    "De az, hogy ez valamikor összeáll egy koherens egésszé, ami intelligens, teljesen önálló közlekedésre teszi képessé a kocsit azzal kapcsolatban kétségeim vannak."

    Azért vannak kétségeid, mert rosszul közelíted meg a dolgot. Ha pesten a 70-es forgalomban te szabályosan 50-nel akarsz menni, akkor simán mindenki rádelőz, ledudál, rádhúzzák a kocsit, mert úgyis beférsz, stb. Ebben az esetben ha egy h..lye rádhúzza a kocsit, te fékezel, mert ő úgyis befér, akkor már egyből beléd is mentek, pedig te csak szabályosan közlekedtél, viszont mégis olyan helyzetet teremtettél, ami tipikusan balesetveszélyes. Ha viszont minden autó betartja a kreszt, akkor ilyen "ráhúzom a másikra az autót" elő sem fordulhat. Egy folyamatosan figyelő autó esetében az sem fordulhat elő, hogy a mobil miatt 1-2 másodpercre nem figyelsz a forgalomra.

    A fentiek alapján tehát egy autó tényleg nem ér semmit, ha mellette van 10000 "h..lye", viszont fordított esetben, ha van 10000 minden körülmények között szabályosan közlekedő autó, akkor az emberi h..lyeségfaktor már nem játszik.