• Paladin
    #380
    Szerintem másfél év alatt ennyi új content és fícsör egyáltalán nem rossz, egy ilyen bonyolult címnél.
    Egy Subnauticába pl. (amit egyébként imádok) sokkal könnyebb új funkciókat és tartalmat tenni, ezt gondolom nem kell magyarázni.

    A játékmenetben is van fejlődés. A medic és egyéb animációk komoly fejlesztések (az utóbbi főleg, ha belegondolsz az animációk készítésének bonyolultságába, mocap meg minden), a flea market is komoly változás, de volt temérdek apróság, a face hitboxoktól kezdve az újratöltésig.

    Most fél éve azért "toporog" a haladás, mert unity motort váltanak ugye. De még eközben is készül egy nagy és részletes új map, a hideout, és egy adag új felszerelés, loadout manager, stb.

    És ne felejtsd el hogy béta, szóval sok idő megy el a javításokra. Foltozzák a szar netkódot, audiot (az le lesz cserélve egyébként, csak 0.12-be nem fér bele), temérdek bugot. Kicsit mellényúltak szerintem a unity-vel, mert ezzel az engine-nel ilyesmi még nem készült, úgyhogy úttörő munka amit csinálnak, annak minden hátrányával.

    Gaijinék többet tettek le az asztalra war thunderben? Ja, hat év alatt.