• ratgab
    #173
    Ez az első fele a nagy patchnek. Amúgy csomó minden van ebben is már: Questek, Gestures (mutogatni lehet....azaz kommunikálni idegen játékosokkal is) , új fegyver a PP Vityaz (SMG), gránátsebzés átdolgozás (nagyon kell, mert hol überbrutálak a gránátok hol meg semmit nem csinálnak), értesítés, hogy milyen lövési módban van a fegyver (ezt korábban csak animációból lehetett látni vagy lőttél párat).

    Új páncélsebződési számítási módszer (remélhetőleg a top páncélok már sebezhetőek is lesznek és lehetőleg ez összefüggésben lesz pl. a különböző lövedékfajtákkal is...Azaz a páncéltörő lövedékkel top páncélból is könnyen kihámozható az ellenfél).

    Ahogy nézem az AI-t tovább finomítják: Nem lesz űberhallása, lábra is lő ezentúl ha csak azt látja, fedezik egymást majd, nem fognak egy kilóméterről észrevenni ami kapcsolódik ahhoz, hogy hirtelen fordulásból valószínűleg nem fog fejbelőni, ami a fordulási sebesség állításból is lehet következtetni.

    Ami még játékmenetbeli fontos újítás az esési sebződést visszarakták (Factory-n leugrálni a párkányokról immár fájdalmas lesz gondolom).
    A fegyver glitchelést 20 módszer likvidálják a játékból...Hallelujah. Gyűlölöm ezeket a fazonokat. Bejön egy raidre és beglitcheli a fegyverét és amikor megölöd nem találsz nála semmit. Baromi idegesítő. Raklap smg-től és pisztolytól fosztottak már meg így.

    Csapatok együtt spawnolnak ezentúl (Ez egy nagyon várt módosítás). Ami még nagyon fontos: Desync-en is megpróbáltak javítani, a szerverhez csatlakozás bugot, valamint a kimenekülési bugot is megpróbálták javítani. Nagyjából ennyi ami lényeges (van még a bokron áthaladáskor kiadott hang állítása, de ez annyira nem nagy dolog talán).

    Ami még nem kerül bele ebbe a javításba: Shoreline pálya második fele, AKM fegyver gránátvető, fedezékből tüzelés. Hideout és Arena később jön, Glock fegyverek szintén.