• mrzed001
    #62
    "A Starcraftban szvsz az egy plusz stratégiai faktor, hogy a szűkös erőforrásokat, szűkös egységlimitet úgy használd el, hogy stratégiailag jobb legyen"
    Tudom, és utálom. Éppen ez volt a nagy áttörés a Generals-ban, hogy ha elég kitartó vagy (és túléled addig), akkor tudsz építeni saját erőforrásokat, saját pénzcsinálókat (és kell is, mert a normál erőforrás kifogy). És ezeket meg is kell védened, hisz elsődleges célpontok.
    Ahogy már említettem, ezzel emelte tovább a Generals a realitás felé a stratégiai játékokat, hisz két fronton kell mindig egy háborút megvívni, a csatatéren a harcokat, és a gazdasági háborút ami életben tartja a harcodat. Ha bármelyikben elbuksz, véged.
    A 2. VH-t pont ezen, a gazdasági vonalon bukták el a németek.
    Az meg hogy van 2000 erőforrásod, és most 12 ilyen vagy 20 olyan egységet csinálsz belőle és vége, ennyi, ezzel kell lerohannod az ellenséget: ez gyerekes csibefoci, nem stratégia.

    Archenemy:
    A limitet PvC (or HvC) csatákban emeld meg, aztán láss és csodálkozz. Már ahol van egyáltalán AI a C részhez.

    A balance-ot pedig az egységek típusa, mi ellen jó, mi jó ellene, életereje, tűzsebessége és ára szerint kell felépíteniük. A limit mint balance ... ekkora ostobaságot rég hallottam.

    "Az, aki 5 évig minden nap egy játékot designol, valójában sokkal jobban érti a játékot, mint te"
    Ez a mondatod akkora ostobaság, hogy ki kellett ide másolnom. A designer azt csinálja (rajzolja, modellezi), hogy hogy nézzen ki a tank, meg a felrobbanása, milyen particle effektek legyenek.
    Annak kb annyi köze van a programozáshoz (meg az AI-hoz, meg a balance-hoz), mint neked.

    "ne lehessen turtlezni"
    Igen reális ám, hogy nincs védelem. Hisz a katonai létesítményeknek sincs egy fia kerítése sem, hagy jöjjenek csak be a csúnya támadók, itt a barakkunk meg lőszerraktárunk.

    Az utolsóra meg válaszolni sem tudok. Nem tudom mit szívhattál, de tuti lejárt volt a cucc.
    Próbáld meg józanul újrafogalmazni.