• mrzed001
    #58
    Kezdjük ott, hogy te a kampányról, azaz kvázi egy sztoriról beszélsz, én meg HvC meccsről. Az egyik egy scriptelt dolog, a másik egy szabad csata.
    Amúgy nyomtunk HvH meccseket is, durvák is voltak, van amit 5-6 év távlatából is mind felemlegetünk. De nem sok, abból mindig sértődés van.
    Pl a legemlékezetesebb egy 8-as pályán mi 4 profi (mindenki mindenki ellen) csaptunk össze, no superweapon limit. Azóta is emlegetik a többiek, hogy bizony egy elég gyenge toxin general-al nem csak hogy mindannyijukat tartottam, de még folyamatos scud storm csapásokkal durván le is gyaktam bázisaikat.
    Valami 4 órába telt, mire 3-an összefogva le tudták gyűrni a külső védelmemet (aztán jött az a rohadt sync error ...)

    Szóval így élvezetes, limittel meg béna. Mythology-t nyomtuk, de volt valami 20-30 egységes limit, és ott röhögtünk rajta, hogy Generals-ban a legutolsó senki parasztból csinálunk egyszerre 2x ennyit.
    És, ne mondja nekem senki, hogy ott volt értelme az egységlimitnek. Soha sincs értelme. Mindig arról szól, hogy a programozók félnek a nagy egységes csatáktól, hogy azokra nem tudnak felkészülni és összefssa a játékuk magát. Tesztelni, optimalizálni ... na ahhoz kell tudni programozni. Lelimitálni 20-30 egységre, ahhoz meg nem.
    Ugyanez a fix helyre telepíthető épületeknél, tornyoknál. Béééééna.

    A sakk hasonlatod talán csak ugyanilyen béna, hisz nem azt mondtam hogy a Nuke canon repüljön mint a bombázó, hanem hogy építhessek belőle 20-at (vagy 50-et ha ahhoz van kedvem), amivel folyamatos nukleáris sivataggá változtatom a 3 fő védelmi vonalam előtti részt (ó igen remek megoldás ez amúgy).
    Ne ők szabják meg, hogy én milyen stratégiát választhatok ! (már csak azért se, mert ostobábbak mint én, jelentősen kevesebb stratégiai tapasztalattal)