• Zóanagyvarázsló
    #55
    Az egy dolog, hogy nem beszél a karakter, de a "párbeszédek" során egy-két bináris döntésen kívül nincs mit választani (nincs is mit felolvasni), tehát szöveget sem választhatsz, mint akár a régi régi RPG-kben (bár nem lehet a Wizardryban sem). Tegyük hozzá, a Fable-ben sem beszélt a fő karakter, és nagyon béna volt, amikor a kamera jó hosszan mutatta a tátott szájjal álló hősünket.

    A sztori szerintem eleve nem jó, szóval előny, hogy nincsenek hosszú monológok, és legalább a mi karakterünk nem beszél. Jó, biztos vagyok benne, hogy van akinek tetszeni fognak a fordulatok, de jó történetet én nem erre keresnék. Ez a játék abban jó, hogy a harcok mennyire valóságosnak hatnak, és mennyire jól működnek minden kaszttal. Ezt nagyon kevés akció-RPG mondhatja el magáról, még a harcokról híres, amúgy kiváló Demon's Souls is röhejes, ha mágus próbálsz benne lenni.

    Rengeteg finomság van amúgy benne, amit guide-ok nélkül csak nagyon sok játékidő után lehet kitapasztalni. Sokat számíthatnak például a csatlósok jelleme is, mert jól beállítva/kiválasztva őket például lehet sorcerer-only csapattal akár négyes tandemben is szinkronban kasztolni a meteoresőket, és tényleg sokat számíthat, hogy a harcokban milyen szerepet vállalnak.
    Utoljára szerkesztette: Zóanagyvarázsló, 2016.01.18. 10:56:40