• Zóanagyvarázsló
    #453
    A mage és a sorcerer augmentjei közül nyilván viszonylag értelemszerűen összeállíthatók a legjobbak, bár ott is van választék igény szerint, melléjük szerintem a következőkből érdemes tallóznI.

    Sinew (fighter)/Leg-Strength (strider) - ha málházol egy kicsit is, minden kaszttal ajánlott legalább az egyik (apró karakterrel inkább az előbbi a jó, nagydarabbal az utóbbi)

    Grit (strider) - ha gyakran fogy ki a karaktered staminája, és köpdösi ki a tüdejét, akkor ez ezen sokat segít, persze luxus erre elpazarolni egy slotot, ha lehet staminatöltő gombát is tartani magunknál

    Ferocity (warrior) - 10%-kal felerősíti a botod különböző lövéseit (a varázslatokat nem), beleértve az alapot és az amúgy is elég izmos focused boltot

    Bastion (warrior) - 50-nel csökkenti a bekapott fizikai sebzést (hardon 225-tel, BBI-n 112,5-tel), ez alacsonyabb karakterszinteken és hard nehézségi szinten aranyat ér, de pont ahol igazán kéne (BBI), már kevés

    Stability (ranger) - széllökések ellen nagyon jó, beleértve a sárkányok és más szárnyas dögök szárnycsapásait is, így sokkal könnyebb befejezni a varázslatokat (pláne ha egynél több sorcerer próbál szinkronban elsütni valami csúnyaságot), és egyáltalán túlélni ellenük (ogrék ellen meg nyilván nem ér semmit, szóval vadászathoz ajánlott)

    Fontos, a mage Inflection augmentje kerülendő, mert bugos, így nem felezi, hanem többszörözi a kasztolás közben benyelt sebzést. Rajongói javítás elvileg van rá.

    Vannak még BBI-n megszerezhető, kasztfüggetlen augmentek is, azok között is akad egy-két kimondottan jó, de a legtöbb inkább szituációfüggő. Persze annak megfelelően egyébként is érdemes variálni, alkalmazkodni.
    Utoljára szerkesztette: Zóanagyvarázsló, 2016.10.05. 09:37:16