Fallout Shelter
-
#182 Ha megkérdeznek engem is a fejlesztés közben, én is tudtam volna még endgame tartalmakat javasolni. :)
Pl hogy a legendary dweller ne csak egy olyan legyen mint a többi, hanem időnként azok is adjanak a lore-hoz kapcsolódó egyéni questeket, így máris bejön egy új motivációs faktor a gyűjtésükre. Vagy össze lehessen kapcsolni a 3 három bunkert, tudjanak egymásról, mehetne a kereskedés is, és máris élőbb a világ.
Mert ahogy nézem hiába mehet már 3 quest párhuzamosan, nem lesz több több felvonásos quest sem. Így meg steril.
Időnként kiéghetne a víztisztító chip-je is és ha nem csinálod meg a questet addig mindneki sugárfertőzött marad. Ha már spin off... Vagy valami egyéb ritka nem rutinból leküzdhető endgame disaster, megjelenik Diablo a legalsó szinten és le kell... ja de az másik lore :P
Vagy az endgame küldetések már csak olyan dolgokat adjanak ami sehogy máshogy nem szerezhető meg (gondolom a csontváz és a szellem outfit is ilyen volt valamikor halloweenkor, mert még nem néztem utána) mert a kupak nem motivál, csak az uzsonnásdoboz vagy a legendary junk Még az a szerencse, hogy 2-3 napig készül egy legendary outfit vagy legendary fegyver, mert akkor még az sem motiválna hogy folyamatosan menjen a gyártás :)
Most vagy elkezdem keményebb fokozaton, a valódi halállal nehezítve (bár nem a lakóm halála hanem a vele elvesző cucc miatt nehezítés szerintem) Vagy lezüllik napi rutinra az egész, hogy gyors belépek 'aratni' megcsinálni három questet, kiadni az új feladatokat és kilépek.
Lehet mégis a simcity lesz a nyerő, az is megy offline, csak attól nagyon durván melegszik a telefon, és féltem.
Utoljára szerkesztette: Hirthalion, 2017.05.03. 13:53:40