• bdzsana
    #72
    Az a baj hogy te ennyit látsz, hogy haza mész fagyizni. Valószínűleg az a pár 100 millió ember már nem fog fagyizni aki ebből él.
    "Mindezek után meg a cikk nem a weboldalak sírásáról szól,"
    Dehogynem sírnak csak az nem jut el hozzád, csak a nagy cégek sírása. Elég sok fórum van ahol ezekről szó van.
    "3. kitalálnak olyan megoldást, ami nekem is tetszik, és hagyom a reklámjukat megjelenni. "
    Nincs ilyen megoldás. Az emberek legalább felének (de lehet keveset mondtam) a digitális termék/szolgáltatás ingyen reklámmentesen kell.
    Nem rég olvastam egy IOS játékról, nagyon hypolták egyrészt azért mert jó volt másrészt azért mert ingyenes volt freemium modell nélkül. Csak adományozni lehetett benne a fejlesztőnek. Szóval mindenki dícsérete, rengeteg letöltése volt és következő játékra már nem jött össze a pénz. Bevétele konvergált a nullához...
    " Azaz de, a Google pl célirányos reklámokkal bombáz, régen nem láttam már tampon vagy felmosó reklámot, de mobil vagy autófelszerelést igen. Rá is kattintottam. Jéé megoldották...."
    Ja lehet neked ez tetszik, de ezt adatgyűjtések árán sikerült nekik amik másnak már annyira nem tetszenek.