• Skylake
    #61
    Igen sajnálom, hogy ennyire megbántjuk és ilyen szomorúságot okozunk a reklámügynökségeknek. Tessék lobbizni, ezt tudom nekik javasolni! Harcolják ki, (ha tudják), hogy legyenek tiltottak a rekláblokkolók! Sőt, ne is álljanak meg itt, az összes létező megoldás, amely képes reklámtartalmakat blokkolni, a host fájl szerkesztésétől kezdve a vállalati tűzfalakig, mind betiltott, súlyos börtönbüntetés kockázatával alkalmazható eszközök legyenek!

    De mindez nem elég! Kötelezővé kell tenni minden állampolgár számára a fejlett világban a személyekhez társított online reklámozási azonosítót, valamint olyan informatikai struktúrák kiépítését kell kiharcolni, amelyek lehetővé teszik, hogy az internetre való feljelentkezés csak ezen azonosító használatával legyen lehetséges! Kedves reklámügynökségek, nem kell puhapöcsnek lenni, lehet ez iránban is lobbyizni minden országban: zsé, nyaraltatás, k*rváztatás a politkai döntéshozók számára meg fogja hozni a sikert!

    Az egészet betetőzhetitek azzal, hogy megpróbáltok pénzeket kipréselni az elmaradt haszon kapcsán, ha mindezt felépítettétek! Mi az, hogy az állampolgár pislog a reklámbanner közben?! Hogy merészel nem a képernyőre nézni, amikor a színes-szagos hirdetés az ostoba buta pofája elé úszik! Perelni kell ezeket a mocskokat, akik által a haszon elmarad, mert nem figyel oda, amit közölni akarunk azzal a csökött húgyagyával! Pervazív reklám-befogadási ellenőrzőrendszereket kell telepíteni személyekre szabva, és amint a reklám figyelési intenzitás mértéke csökken az adott személynél a megadott x szint alá, az adóhivatal már nyomhatja ki is rájuk a büntetést! Így kell ezt, ez a tetőpont - lehet elkezdeni lobbizni a leírt rendszer bevezetésére, drága reklámügynökségek!