• Macropus Rufus
    #60
    érdekes megközelítése problémának. Szóval amikor a marketingesek az arcomba tolják a terméküket az a default setting, és én a blokkolóval gy.k. bűnt követek el ellenük, hiszen a default beállítást nem engedem érvényesülni. Érdekes megközelítése egy problémának... kár, hogy fordítva ülnek a lovon. És miből gondolják, hogy ennyi a mínusz? Ennyi nem jött be! Nem ennyi tűnt el. Nem ugyan az. Ők azzal kalkuláltak, hogy idén ennyi lesz, de nem jött be. És ki ezért a hibás. Naná, hogy a user. Olyan szívesen megszopatnám őket 1x. Pl. fogorvosnál lukas foggal várja a beavatkozást, de a kezdés elött egy 5 perces reklámblokk jön a szájápolásról (természetesen termék megjelenítéssel). Miközben matatnak a delikvens arcában, 10-15 percenként 5-6 perc reklámblokk, ami természetesen a beavatkozás megszakításával jár. ÉS a végén is egy kis reklám. Plusz még fizetni is fog a szolgáltatásért. Ez kb. az amit mi is csinálunk. Van havi díj a netre. Bármennyire is hihetetlen ha felhasználók pénze nélkül a net nem létezne a mai formájában, és ehhez nincs köze a reklámoknak. 97-98 óta netezem. Akkor nem léteztek reklámok és basszus ment a net. Szóval a user fizet a netért. Gy.k. az ő pénzéből van fejlesztve is egy jó része. Aztán jönnek a marketing cégek és azt mondják, hogy fizet. De öcsém, az én pénzemből lett az megcsinálva amin keresztül te a pofámba tolod a reklámodat. Ha a userek nem fizetnének, neked nem lenne media felületed. Nem a marketing cégek hozták létre a netet és azzal a feltétellel lehet használni, hogy reklámok tömkelegét nyomják az arcomba (+ havidíj) A netet az előfizetők tartják elsősorban életben. Az ő pénzükből történnek a fejlesztések, és nem a marketing cégek pénzéből. Ők a rendszerben 99%-ban mint fogyasztók vesznek részt, és nem befektetők.