• arty
    #62
    két tanulságot vonnék le a topik alapján:

    1.) a pcars pitbullok mindenhol ottvannak, ahol a játék(uk) megemlítésre kerül, kár, hogy ebbe az irányba ment el a vita. pcarsal nem sokat mentem, de az a rövid tapasztalat után is nyilvánvaló: túlnőtt a készítőkön a feladat...

    2.) szim/nemszim kérdés... persze, hogy szim, hiszen nem éjszakai, illegál ótóversenyen kell elnyerni a másik kocsiját ;) én f1 2013-al köröztem viszonylag(!) sokat (korábbi részeket nem szerettem, sem a graf miatt, sem az autó viselkedése miatt), szerintem elég korrekten próbálták visszaadni, hogy egy ilyen vas hogyan mozoghat, hogyan viselkedhet, persze csak nagy vonalakban, mert f1 autót még nem vezettem - saját tapasztalat nyilván csak gokartos van, az meg nagyon távoli rokon ;) szumma: nekem, a laikusnak hihető volt, a 2015 pedig tudtommal csak előrébb lépett...

    az látszik, hogy a CM kis csapat ahoz, amekkora a feladat volt: ujgenerácios konzolokra áthergelni a korábbi alapokat és az adott szezont "lemodellezni", miközben minden téren előrelépést IS elvártak a rajongók... úgy gondolom 1-2 évad kell itt is nekik, mire igazán használható lesz a játék, legalábbis a számomra mérvadó véleményekből ezt szűrtem le

    (hogy a problémás pécés port miatt mennyi negativat kapott mindenfelé a közösségtől.... valahol érthető, hogy csalódottságuknak hangot adnak és a tömegnek ereje van, s remélem a cm-et egy jobb termék előállítására sarkallja majd. egyelőre ennyi tellett tőlük, ha pedig valaki körözött a sony exkluzív f1 játékokkal, akkor sose kívánja, hogy kerüljön el a licensz a cm-től... egyszerűen nincs sehol "ráérő" studio, tapasztalt szakembergárda, hogy 3-4 év alatt jobbat készítsen, de a rosszabbra igen nagy az esély)