Screenracer#37
Ebből is csak annyi látszik, hogy gőzöd sincs arról, hogy a két játék között vannak olyan apró különbségek, hogy pl. az F1-ben csak egyfajta versenymodellezés van. Nem kell külön megírni a formulához, GT-hez stb az AI-t csak F1-re kell koncentrálni egyfajta szabályt kell belevinni. Lényegében csak egyfajta autót kellett lemodellezni és csak kicsit ki kellett fésülni az erőviszonyokhoz képest őket. A CARS a gokárttól kezdve egy csomó eltérő versenyt feldolgoz, amihez mindenhez külön meg kell írni az AI-t, különböző módon használódik a gumi is. Az is benne van, hogy a CARS-nak az erőssége a GT szériák. A formula csak amennyire licensz nélkül felhasználható annyira van benne. Szóval senki nem állította, hogy F1 lebonyolításban a CARS lenne a jobb, mert lényegében nincs is F1 csak formula autók. Ez abból is látszik, ha páldául boxba megyek akkor Formula A-nál is tankol. Az AI változó. Amíg F1 2015-ben azt mondjuk, hogy jó az AI, akkor a CARS-ban azt mondjuk, hogy a GT-ben jó az AI, a Formula A AI-ja nem annyira jó, de az LMP-s AI-k megint egész jók. De például a Formula Rookie AI-ja is jó. Ráadásul a konzolos változat egyszerűbb AI-t kapott a PC-snél, hardveres problémák miatt.