10804749371454315238.jpg
  • SaGa
    #997
    Igen, az erősítés a cél elérése után pontosan egy körrel ér oda. Mindig. Ahogy azt kell. Mi ezzel a gond? Elloptad, felrobbantottad a védendő cuccot, persze, hogy riasztják a többieket. Viszont akkor már áll az óra, addig szuttyogsz velük, ameddig jól esik.
    A másik verzióban, amikor időre a saját csapatodat is ki kell menekíteni, simán végig lehet úgy menni, hogy csak az elrablandó/megölendő VIP-et nyírod ki. A VIP menekítésnél meg senkit, nem kell összecsapni az alienekkel egyáltalán. Ezeket még egy vagy két tagú csapattal is simán meg lehet csinálni általában, ha jól helyezkedsz. Lejjebb olvashatod, többször is kipróbáltam, legendary szinten is. A megérkező erősítés az első körében semmit sem csinál, csak fedezéket keres, azaz mintha ott se lenne. Ez alatt épp ki lehet vinni minden emberedet, ha megfelelő pozícióba helyzeted őket a riasztás kiváltása előtti körben. Azaz a riadó és a menekülés között épp két környi időd van, hogy ne kelljen az erősítéssel foglalkozni.

    Amikor a védendő VIP-et még ki is kell szabadítani, őt mindig max két környire rakja le a gép az evac zónához képest, ha egyenesen arra rohan. De volt már olyan megoldásom is, amikor az volt a cél (mármint nekem, a programot nem érdekelte), hogy a szabadítás után ne riasszam a még ott járőrözőket, így kerülővel, négy kör alatt vittem ki a csapatot és a VIP-et. Még így is el lehetett úgy rohanni a megérkezett erősítés mellett, hogy csak akkor láttak meg, amikor az utolsó körben elrohantak mellettük az evac-ra az embereim.
    A kinyírandó VIP se szokott ennél messzebb lenni a kijárathoz, még ha a vállán viszi valamelyik karakter, akkor is csak három kör neki a max távolság amit eddig láttam.