
-
Kotomicuki #823 De, ahogy SaGa Jr is írta, a 8 körös küldetésekben nem az az elsődleges cél, hogy először öldökölj: elég egy katonádnak eljutni a célig, hogy leálljon a számláló, onnan meg már aktív védekezéssel, akár állandó visszavonulás mellett, le lehet darálni az ellent.
A lopakodáshoz meg a pályaismeret is jól jönne, amihez ismét sok játékórát kell beleölni a gémbe: a yt videókon is láthatod, hogy megjegyzik a "nagyok", hogy hol lehet ellenfél - és azok ott is szoktak lenni - , kb. hol lehet elslisszolni mellettük és próbálnak ennek megfelelően mozogni - ezen ismeretek megszerzéséhez nekik is hetekre van szükségük, de ha már megvan, akkor az megint egy nagy előnyt jelent a számukra a játékban.
Ismered a JA 2-őt (mindegy, hogy 1.13 mod-dal, vagy anélkül)?!
Ott volt először nagyon feltűnő, hogy a gép a "véletlent" előre számolta és azt el is mentette -> hiába töltötted vissza a játékállást, ha uú próbáltad meg azt a dolgot, akkor annak ua lett a végeredménye...
Ha itt "probléma" merül fel, akkor akár 1-2 körrel azelőtti állást is vissza kell töltened, hogy más végeredményt kaphassál - de, ha egyszer gond volt vhol, akkor ua-t nem érdemes uú erőltetni: meg kell próbálni más irányból, másként.
Amúgy, tényleg nincs véletlen a játékban, inkább egy képzeletbeli mérleg: egyik karja a játékosé, a másik a "gépé" -> ha az egyikbe kerül valami, akkor azt próbálja kiegyenlíteni a másik oldalon is (pl. bejön egy 45%-os lövésed - aminek a te véleményed szerint sem szabadna túl gyakran megesnie és nem is jegyzed, pedig ez nem általános jelenség - , akkor záros határidőn belül az ellenfelednek is "mákja" lesz és pl. eltalálja a teljes fedezékben gubbasztódat, vagy kritikust lő).
Ezt nem nevezném szerencsejátéknak...
Ezért kell megpróbálni úgy elhelyezni az embereidet - legalábbis azt, aki az áldást kapná - , hogy direktben ne tudja lőni, megdobni, stb. az ellenfél, hanem inkább a mozgással/csodálkozással (pl. flashbang után) üsse el az idejét a támadója (netán pl. aid protocol-lal, füst gránáttal (tovább) csökkenteni a "kellemetlenségek" esélyeit) - és még több időd legyen részenként felszámolni az ellenfelet, vagy eljutni a célig, ha még ketyeg az óra.
Itt nem szégyen a futás - a Steam-adatlapodon nem (az) fog megjelenni - , hanem hihetetlenül hasznos tud lenni: érdemes élni vele, akár előrenyomuláskor is... (plusz védelmet ad a katonának, ha futással fejezi be a kört - egy fedezékben pl.)